Empire Total War reageerd niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicksanten

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Beste Helpers,

Als ik de demo en het gewone spel van Empire Total War blijgt hij na het opstarten gelijk haken bij het eerste beeldscherm. Als ik dan naar taakbeheer ga staat er dat het programma niet reageerd, en moet ik het afsluiten, dit is elke keer als ik hem opstart. Kan iemand mij hier bij helpen.

Alvast Bedankt.

Nick

wat is je videokaart? processor?
want daar kan het ook wel is aan liggen. en aangezien emire total war niet het ligtste spel is:o

EDIT: probeer het spel is op te starten als je alle programmas uit zet die voor de rest draaien. denk aan msn xfire steam etc.

bedoel je dat je dan zon loading scherm krijgt met empire total war zon plaatje en een hoop tekst over sponsers copyright en disclaimers?

dit had ik ook eerst. na de 1e keer opstarten bleef hij daarop hangen. in taakbeheer stond dat hij vastgelopen was.

ik gebruik vista en nadat ik de competibaliteit naar windows xp sp2 verlaagt had deed hij het wel.

bedoel je dat je dan zon loading scherm krijgt met empire total war zon plaatje en een hoop tekst over sponsers copyright en disclaimers?

dit had ik ook eerst. na de 1e keer opstarten bleef hij daarop hangen. in taakbeheer stond dat hij vastgelopen was.

Ja dit bedoel ik;)...

ik gebruik vista en nadat ik de competibaliteit naar windows xp sp2 verlaagt had deed hij het wel.

Hoe moet ik dit doen dan?.. en wat houd dit in?

wat is je videokaart? processor?
want daar kan het ook wel is aan liggen. en aangezien emire total war niet het ligtste spel is:o

EDIT: probeer het spel is op te starten als je alle programmas uit zet die voor de rest draaien. denk aan msn xfire steam etc.

Heb Ati HD 4850 met een Phenom II 940 de rest kan je zien als je op mijn naam drukt;)

heb je windows vista?

zo ja.

rechts klikken met je muis op het icoontje van empire total war (waarmee je het spel opstart)

dan staan er een stuk of 5 tabbladen bovenaan, 1 daarvan heet compatibiliteit o.i.d.

http://www.softwaredriverdownload.com/download/image/windows-vista-compatibility-mode.jpg

hier een plaatje.

vink het boventje vinkje aan (bij compatibaliteits modus o.i.d. weet niet hoe het in het nederlands heet)

als het goed is staat hij al automatisch op win XP sp2. zo niet zet hem dan op win xp sp2 zoals in het plaatje.

klik op toepassen en dan op ok.

en probeer het nu nog eens.

Bedankt:D... heb alles uitgevoerd, maar zonder resultaat helaas:(

Weet iemand waar het nog meer aan kan liggen?

heb je al een keer geduld gehad? bij mij duurde het ook eerst erg lang.

en als je in dat scherm zit moet je anders een keer alt+tabben klinkt vreemd maar bij sommige mensen schijnt het te helpen.

Zal het proberen;)... maar het is niet bij het laadscherm hé.. het is bij het allereerste scherm met allemaal tekst over SEGA volgens mij.

hmmm bij mij liep hij eerst vast in het laadscherm (het scherm wat je ziet vlak voordat je het sega logo ziet en daarna het intel logo etc.)

heb je het spel trouwens legaal of illegaal?

en ben je administrator van je pc?

Hij doet het:D.. moest inderdaad gewoon een tijdje wachten;)... bedankt nipponsei!:thumb:

is een windoos (met name vista) foutje.

als iets nog wel reageerd of gewoon eventjes haperd en je doet ctrl alt del dan geeft hij meteen aan dat het niet reageerd ondanks dat hij nog wel reageerd of gewoon eventjes stotterd. ook is het zo dat het programma soms pas stopt met reageren nadat je taakbeheer opent...

Wat misschien helpt is zoeken naar patches voor het spel. Soms worden dit soort dingen verholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan