Empires Dawn Of The Modern World: Stuurporgramma Reageert niet meer???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomboeg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
Hallo,

ik heb een error bij mijn Empires spel

het opstarten enzo gaat allemaal goed
niet traag ofzo
Ik kan het goed spelen

maar op de geefment krijg ik de error: Stuurprogramma reageert niet meer (ialmnrt [ofzoiets]) hierdoor moet ik mijn computer opnieuw opstarten en dit is erg vervelend

soms alleen al als ik de map van de game verander bij Host Een Game dan stel ik alles in maar zodra ik een andere map selecteer (Highlands of Team-Islands) dan gaat het fout!

als mijn computer daarna wer helemaal herstelt en opnieuw opgestart is krijg ik een foutenrapport
met als titel: Windows Herstelt van ernstige fout
ik heb het al vele keren gerapporteerd en dan krijg ik de uitslag van hardware versnelling lager zetten dit heb ik al op verschillende modes en procenten geprobeerd maar het werkt NIET.

is hier een oplossing voor?

Laatst bewerkt:
Hoe heb je Empires DMW geinstalleerd op je computer ?
Misschien mist er een bestand.., Daar heb je kans op bij verplaatsingen via een USB stick...

Laatst bewerkt:
gewoon met 2 cd-roms

en ik hou de cd erin als ik speel

maar dan volgens mij als er te veel eenheden in t beeld komen of als ik een bepaalde beweging maak met mijn muis komt dit probleem voor

Wat voor computer heb je ? Voor empires DMW raad ik Windows Vista af.
Wat je zou kunnen proberen is de bestanden van de CD naar de computer over te plaatsen en kijken wat hij dan doet.
Gewoon rechtermuisknop op het CD icoontje van Empires DMW, verkennen, en dan de bestanden verplaatsen naar je bureaublad of waar je het ook wil hebben.
Ik heb het spel zelf ook via een USB stick on mijn windows XP gezet en het werkt prima.
Heb je ook al geprobeerd om het programma als administrator uit te voeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan