Emule 32 bit werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpfan0112

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2014
Berichten
12
Na de upgrade van Windows 8.1 Pro (64 bit) naar Windows 10 Pro (64 bit) werkte eMule 0.50a nog maar nu ik een schone installatie heb gedaan start het programma wel op maar zodra ik verbinding wil maken loopt eMule vast en is het ook niet meer af te sluiten. Ik ben dan verplicht om de pc af te sluiten om eMule af te sluiten en via taakbeheer lukt het ook niet. Via google opgezocht en emulePlus 1.2 zou moeten werken maar heb het zelfde probleem. Omdat dit een fijn programma is zou ik het toch willen blijven gebruiken. Ik gebruik ook uTorrent 1.6 maar die geeft totaal geen problemen maar dit is ook een heel ander programma met eMule werken ze niet met torrents denk ik. Is dit te verhelpen of een zelfde soort programma????programma
 
Hoi hpfan :thumb:

Ik gebruik eMule niet en ook windows1o niet, maar is het niet zo dat je eMule nu als je w10 geïnstalleerd hebt compatibiliteit op windows instellen moet ? :(

Kijk even wat ik net tegen kwam, is het wel wat ?? -->>=>

BearShare is volgens mij veel en veel beter, mee kan je ook met door hele wereld gebruikers ( eigen vrienden ) net zoals ooit met MSN chatten en onbegrenzt communiceren etc.. ( en zeer veel meer nog ! ) ..

Maar BearShare zoveel ik hoorde en weet je moet leren en kennen zodat je die echt optimaal gebruiken kan, ..... rond op Internet veel INFO over vinden kan je ook ...zoals -->> DEZE INFO !
 
Laatst bewerkt:
eMule

Hoi ROYONIX

Ik kon de compatibiliteit alleen instellen op Windows 8 en lager. De versie, waarvan je d.m.v. een link naar toegestuurd hebt, heb ik gedownload en geinstalleerd hebt werkt heel anders maar je kan er het zelfde mee doen als je in eMule 0.50a deed. Dit programma werkt nu al 15 min en de verbinding is nog niet verbroken dus het werkt goed. Het programma is nog niet vast gelopen en men kan het gewoon afsluiten. Alleen nog een vraagje kan men een talenpakket downloaden zodat ik het in het Nederlands kan omzetten? Wat mij betreft is het probleem opgelost behalve dan de taal maar dat is niet noodzakelijk want ik kan Engels alleen mijn partner niet .

BEDANKT voor je hulp ik kan het programma weer gebruiken.
 
Sorry maar toen jij bezig was ik was ook die daar stukje over Bearshare geschreven ...

Uchh jej ik ken die versie van eMule daar niet en weet ik niet of op NL omzetten kan .... :( ...maar zal even zelf ook proberen kijken ...
 
hee hpfan

Tijdens installatie heb jij niet toevallig NL-taal versie gemist ?? :(
Moet je daar op dezelfde site boven links op eMule now suports Torrents klikken meteen zie je bij languages dat je in je eigen taal evt. die downloaden ook kan ..

eMule.jpg
 
Laatst bewerkt:
eMule werkt niet

Hoi ROYONIX,:thumb::thumb:

Ik heb verder gekeken v.w.b. de talen daar staat Nederlands, toevallig, niet bij. Er staat ook meer informatie over deze versie die ga ik z.s.m. allemaal lezen er staat n.l veel informatie bij ook de configuratie van EmuleTorrent . Misschien vind ik wel info waar ik meer servers kan downloaden want die zitten er maar weinig in met de servers die hierin zitten daar verliest hij niet de verbinding en het programma werkt goed want er zijn van de 10 films maar 3 voltooid en de rest wordt niet gedownload maar dat kan soms wel even duren. Alleen de eMule 0.50a die downloade veel meer en kon ook gerichter zoeken. Als ik een films zocht die Disney uit gebracht heeft dan vulde ik in het zoekvak naar Disney en ik krijg alle films over Disney en bij deze zoekmachine vind hij soms wel iets maar meestal ook niets m aar dat kan aan de instellingen ligge. Dat is het leuke van nieuwe programma's uitzoeken hoe het beste eruit te halen valt. Mijn vrienden verklaren mij hiervoor gek want waarom moeilijk als het makkelijk kan. Ik zie dit als een uitdaging Ik gebruik eMule speciaal niet voor torrents, ik zoek alleen met ESearch daarvoor gebruikte ik de vorige versie die onder Windows 8.1 werkte ook voor. En v.w.b. Bearshare daar heb ik nog nooit van gehoord maar daar ga ik ook veel over lezen of dit ook wat voor mij is.
Ik laat je het je weten hoe dit allemaal afloopt en of ik met deze eMule verder wil of iets anders.

Ik wil je bedanken voor de hulp tot nu toe ik ben hier zeer mee geholpen.

groetjes
hpfan
 
:D Graag gedaan en hoop ik dat je verder wel lukken met deze versie zal ...:(

2m5xhfm.gif
 
eMule

Hoi ROYONIX,

Ik zou het je nog laten weten of eMule goed blijft werken. Tot nu toe werkt het programma naar behoren. Ik kan zo weer verder met de rest opnieuw te installeren. Gelukkig dacht ik er wel aan om een herstelpunt te maken zodat als het fout gaat naar dat herstelpunt ga en daarmee zorgen dat eMule weer goed werkt.

Nogmaals bedankt voor je hulp!!

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Groetjes

Hpfan
 
Vraag opgelost

Sorry maar ik had ik het bericht van 7 december "Ik wil je bedanken voor de hulp tot nu toe ik ben hier zeer mee geholpen" en dacht dat dit voldoende was als ik dit aan de bewuste persoon die me geholpen had te vermelden. Ik wist ook helemaal niet hoe ik dit moet doen. Nu is dit gebeurd via een link naar mijn emailadres maar toch mijn excusses.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan