Emule berichten verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dag00se

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
kan of weet iemand mij te vertellen hoe ik die vervelende berichten kan uitschakelen in het P2P eMule..,het betreft berichten van derden...met de mededeling= download hyper-emule fastest emule ever...ed...DIT IS ECHT OM GEK VAN TE WORDEN !...om de haverklap krijg ik dit soort berichten.....
wie weet tips dit uit te schakelen....?

Laatst bewerkt:
tja dat doe ik ook niet maar het is enorm irri mag ik wel zeggen....
ik heb ooit wel is ergens gelezen dat deze berichten uitgeschakelt kunnen worden maar ik weet niet meer waar...?

Er verschijnt toch slechts een klein icoontje rechtsonder in beeld bij zo'n berichtje, dát kan toch niet zó storend zijn?

dat is misschien voor jou niet zo...maar ik kan het niet hebben !
geef a.u.b een oplossing anders reageer niet...
van dat soort antwoorden heb ik niet veel,geef een nuttig antwoord waar wat mee kan !

Laatst bewerkt:
ok,sorry dat ik wat overreageer maar ik zou er graag een oplossing bij hebben waar ik wat aan heb.
dus elke goede tip is welkom...

Neem eens een kijkje onder Instellingen --> Berichten en Commentaar.
Hier kun je regels invoeren die niet gewenst zijn. Een soort van spamfilter eigenlijk.
Ik heb bijvoorbeeld het volgende ingevuld:

Your client has an infinite queue| L33cher Team and buy a Ketamine | ZamBoR 2 | FXeMule | BEST | DI-Emule V.2.0 | NED | Simo*92# | PRO Ultra2 | HyperMule | PRO |

En iedere keer als er een nieuwe spammer bij komt zet ik daar ook weer de "hoofdboodschap" bij.

Your client has an infinite queue| L33cher Team and buy a Ketamine | ZamBoR 2 | FXeMule | BEST | DI-Emule V.2.0 | NED | Simo*92# | PRO Ultra2 | HyperMule | PRO |

zet ik dit bericht in de balk boven ´´berichten´´
en dit ook hetzelfde weer in de onderste balk ´´commentaar´´...?

ben ik dan wel van deze berichten af of blijven de berichten nog steeds komen,hopelijk wel anders heeft het ook niet veel zin neem ik aan ...?

Je kunt dat hier neerzetten.

attachment.php

Regels kun je toevoegen met een scheidingsteken | (staat boven de Enter-knop).
Berichten worden op deze regels gefilterd en dus niet meer getoond.
In jouw geval zit het woordje Hypermule er al tussen, dus je zult geen last meer hebben van deze berichten.

Bijlagen

• eMule_spamfilter.gif
    eMule_spamfilter.gif
    26,7 KB · Weergaven: 69
ok, daar heb ik wat aan ,bedankt voor je tip Frisian...
ik heb er geen last meer mee :thumb:

grt dag00se

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan