eMule download niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik heb net eMule gedownload en ginstalleerd, maar als ik iets wil downloaden, bijv. een film, geeft hij de hele tijd:

Wachten...

Omdat ik het nog niet zo lang heb, de vraag aan jullie hoe werkt het precies?:rolleyes:

Er zijn meerdere mogelijkheden. Hier de meest waarschijnlijke:

- Heb je wel verbinding?
- Is de film veel beschikbaar?

Je hebt het pas net dus je hebt nog geen credits. Dit kan ook uitmaken.

Als je iets kiest begin je onderaan de lijst met wachtenden. Het kan dus even duren.

oooooh nou ja hij had verbinding (er stond connected) en ik ga het gewoon nog proberen ;) dank in iedergeval!! ik ga het ook nog ff aan een klasgenoot vragen!!

Joren

emule en edonkey zuigen echt zwaar als het om downloaden gaat. Probeer je eens te verdiepen in nieuwsgroepen.... ;)

Geplaatst door Bruce The Boss

En hoe bouw je die credits op ?
Door te sharen, wat dus eigenlijk niet mag:confused:

Dat is iets wat in eMule zit om te zorgen dat er veel bestanden beschikbaar zijn. Heel jammer maar waar.

Geplaatst door Sarvo
emule en edonkey zuigen echt zwaar als het om downloaden gaat. Probeer je eens te verdiepen in nieuwsgroepen.... ;)
Daar zijn natuurlijk de meningen weer over verdeeld.
Met name mijn mening. :)

Ieder z'n mening...
Wat mijn ervaring is dat het ellendig lang duurt eer je een film te pakken hebt en dan blijkt het één van de vele nepperds te zijn... oftewel een andere film....

Geplaatst door EmAaErkA
Heb je wel de juiste poorten geopend?
Om dit te controleren kan je in eMule het volgende doen. Ga naar voorkeuren->verbindingen->test ports.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan