emule downloads verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Hallo mensen,

ik heb weer eens wat vreemds, ik download al tijden met emuleplus naar v olle tevredenheid. nu zijn mijn downloads verdwenen zodra ze compleet zijn ik snap edr niets van ik heb al de nieuwste versie gedownload maar alle wat voltooid is is weg en staat ook nertgens op mijn schijf (denk ik)
ik werrk met vista, wie weet wat er aan de hand is??

ron

Wordt eMule onder Windows Vista geïnstalleerd? Dan wordt de map C:\Program Files\eMule (inclusief de map met daarin de gedownloade bestanden) vanwege de beperkte schrijfrechten gevirtualiseerd met de Virtual Store. De map van eMule is daarom terug te vinden op de locatie C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\eMule. Deze virtualisatie wordt voorkomen door extra schrijfrechten aan deze map toe te voegen, of door eMule als administrator uit te voeren.
---------------------------------------------------------------------------------------------
http://www.schoonepc.nl/nieuwsbrief/filesharingsoftware_emule_edonkey.html

weer wat nieuws ...
heb je wat gedownload , slaat vista het "virtueel" op.
pc uit en aan en alles is weg :D

Laatst bewerkt:
hoi bedankt voor je reactie ik kom tot de gebruikersnaam en kan vervolgens aplication data niet vinden. waar moet ik zoeken??

ron

Had je al in de map incoming gekeken in de Emule map?

Je dient eerst de rechten van alles over te nemen om in de beveiligde mappen te kijken, hier lees je er meer over.

Je moet dan wel ''verborgen bestanden en mappen weergeven'' aanzetten. computer->extra->mapopties->tab weergave en dan onderin het lijstje.

oke ik heb de map gevonden super dank jullie wel.
maar hoe krijg ik alles weer bij het "oude" zodat ik weer gewoon op incomming kan klikken?

groet,

ron

Gewoon Emule neerzetten waar je wilt en de verwijzing ernaar veranderen, ook in Emule zelf de plaatsen van de mappen configureren kan helpen.

Ik heb 1 x Emule die zowel in XP en Vista draait vanaf dezelfde schijf en locatie.

muziek verdwijnt

ik heb dat als ik muziek download maar niet van allemaal .ik klik op "volledige bestanden verwijderen" en dan staan ze normaal in mijn map incoming .maar daar staan ze niet.weet iemand waar ze kunnen zijn ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan