eMule, eMule Appeljuice, Lphant

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnMGD

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
64
Hallo,

Ben sinds een paar weken aan het etteren met deze programma's, krijg ze echter niet aan het downloden, heb steeds een laag ID en kan geen TCP connectie tot stand brengen.
Heb mijn router settings in port forwarding aangepast aan de poort gevens van eMule etc. echter TCP kan geen verbing maken, heb ook in router de UPnP op on gezet, echter geen resultaat. mijn router is de Siemens Gigaset SX551 WLan dsl (KPN Experia box)
Wat kan ik doen om eMule aan het downloaden te krijgen, iedereen die ik ken lukt het wel. very frustrating!!!!!. By the way, mijn OS is Vista Home Premium en heb de laatse nieuwe progarmma's gedownload en genistalleerd.

Hopende op iemand met een helder moment

Groetjes

JMGD.
 
En toen kwam bertus met de beste tip ooit:D

Als je met usenet gaat downloaden welke provider heb je dan?
 
Nee, dank je wel, weer nieuw sores op de hals halen, de bestanden die ik graag wil downloaden staan op eMule and zijn ed2k files, de websites zijn bij mij bekend, het enigste probleem is dat iedereen met eMule kan downloaden alleen bij mij werkt het om de een of andere reden niet, heb alles geprobeerd, ben daarom ook op zoek naar een ander antwoord, maar toch bedankt voor het proberen om me om te krijgen voor Usenet.

JMGD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan