Emule en SMC router

• Onderwerp starter Onderwerp starter RdR
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RdR

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2002
Ik heb sinds kort een router (SMC7404BRA). Het probleem is dat ik in emule een low id krijg. Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar. Op verschillende sites staan steeds weer verschillende instellingen. Moet ik in de router een virtual server instellen, of moet ik een special application instellen?

Wie kan mij vertellen hoe ik mijn router in moet stellen?

Als bijlage zijn de huidige routerinstellingen bijgevoegd.
In een apart bericht zal ik ook een screenshot van de emule verbindingsinstellingen plaatsen.

Bij voorbaat dank!

Bijlagen

• router instellingen.jpg
    router instellingen.jpg
    56 KB · Weergaven: 73
Verbindingsinstellingen emule

Bijlagen

• emule instellingen.jpg
    emule instellingen.jpg
    51,3 KB · Weergaven: 70
Op www.releases4u.com staat een hele duidelijke uitleg hoe je je poorten moet mappen en welke (zelfs ik snapte het :D )

Je zult even geduld moeten hebben, want deze site is momenteel down vanwege een aanval.

Bedankt voor je reactie BasvdK!

Ik heb de oplossing gevonden op een duitse site. Ik heb een screenshot van de juiste instellingen bijgevoegd voor het geval iemand hetzelfde probleem heeft met een smc router.
De bovenste 2 regels zijn voor e-mule.
De derde regel is voor bittorrent.

Bijlagen

• juiste instellingen.jpg
    juiste instellingen.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 82
Wat voor een Duitse site was dat? Ik heb ook dit probleempje, maar een ander modem.
Namelijk een SMC 7204BRA.
Ook van SMC maar het menu is HEEL anders.

Sorry, ik heb het adres niet opgeslagen. Ik heb hem gevonden via google met de termen "emule" en "smc router". Het plaatje op de site was trouwens hetzlefde als mijn bijlage.

ben ik ook nieuwsgierig naar

ik heb daar ook al een topic voor geopend

bijlage screenshot

Als je toch al een eigen topic hebt geopend hoef je geen 2 maand oud topic te kicken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan