Emule en sp2

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Hoi weer :D
Vandaag sp2 geinstalleerd ,nu is het zo , als ik eMule wilt gebruiken ,dan kan ik hem gewoon starten en verbinding krijgen .
maar dan gaat ook me pc ratelen ,en me pc is dan tergend langzaam geworden .
zodra ik emule sluit ,werkt alles weer perfect .
Ik heb eMule ook van een andere versie voorzien ,maar dat hielp dus niet .
Nu dacht ik dat ik hier ergens had gelezen dat iemand dat probleem ook had , en er was een oplossing daarvoor ,
maar weet niet die oplossing meer te vinden :confused:
Wil dus heel graag emule weer gaan gebruien , wie kan me helpen ?::rolleyes:

Vraag is natuurlijk hoe je instellingen zijn mbt E-Mule.
Het komt idd vaker voor dat indien je een P2P progje draait er dusdanig veel capaciteit wordt gevraagd dat andere progjes bijna stil vallen.

Je kent de algemene link mbt e-mule instellingen ?

Hoi upsidaisy
Emule deed het altijd perfect bij mij , tot dat ik dus SP2 geinstalleerd had , toen was het ineens gedaan met eMule ,
als ik dus emule opstart zonder dat ik al contact maakt met een server , dan gaat al me pc stortere en traag doen .
dus aan de instellingen van Emule had ik dus niks veranderd .
maar meschien dat ik dan de eMule instellingen moet veranderen .
dus welke instellingen dan ?:rolleyes:

Je kunt in SP2 in het register meer verbindingen open zetten die nu beperkt zijn.Dit is eigenlijk de boodschap van de bovengenoemde link.

Ik heb die patch uitgevoerd , maar probleem blijft .
eMule werk wel , hij download gewoon goed , maar neemt zoveel in beslag dat ik niks meer kan doen met me pc .
en me pc blijft ratelen ,

Hij doet het weer goed !!

Hoiii , toen ik eMule weer had opgestart , en hij weer aan me pc begon te trekken en flink aan het ratelen was , ben ik maar gaan eten , en eMule gewoon zijn gang laten gaan ,
een uurtje later hoorde ik geen geratel meer .. ff gaan internetten ..en... hij is nog nooit zo snel geweest met bladeren op internet of progjes opstarten ...
Nu weet ik alleen niet of het met die patch te maken had of dat emule gewoon een tijdje nodig had op zich goed te nestelen met sp2 .....
maarhuu in iedergeval bedankt nog voor de reactie's weer :thumb:

Na die patch had je ook even moeten rebooten.
Stond er dacht ik ook aangegeven.

Mooi dat ie het weer doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan