Emule is langzaam...

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Hoe komt het dat Emule zo langzaam download? Ik heb adsl, en ik ben snelheden op kazaa gewend van 30 - 90 kbps maar op emule downen alles rond de 2kbps! Hoe kan dit? Is dit te voorkomen?
 
Heb je al eens een andere mod geprobeerd dan de standaard? (Morphnext/LSD/Sivka)
Morphnext is bij mij de enige die lekker loopt, misschien bij jou ook...

Zorg ook dat je of veel downloads in je lijst hebt staan, of bestanden download die nogal popi zijn.
High-id heb je wel?
 
Directconnect heb ik niet zo heel veel goede ervaringen mee. Bedankt voor tips allemaal! Ja, ik heb genoeg populaire downloads, er werd zoveel geupped dat ik maar een maximum uploads heb aangesteld :). Ik ga de links strax ff bekijken! Bedankt!
 
Ondertussen download ik rond de 20kbps (genoeg voor nu), hoe kun je zien of je een high id heb of low id?
 
Geplaatst door computernerd
Ondertussen download ik rond de 20kbps (genoeg voor nu), hoe kun je zien of je een high id heb of low id?

Op 2 plaatsen,
of het wereldbolletje rechts onderin tussen de downloadsnelheid en de server:
connectedhigh.jpg

Hoog ID
connected.jpg

Laag ID
notconnected.jpg

Niet verbonden met een server

of in tabblad server rechts in het midden.

Nogiets,
bij mij op ADSL lite loopt Emule beter als ik de max bronnen verander in 250 en de max verbindingen in 500.
 
Ik merk nu dat Emule heel verschillend van snelheid kan zijn (zlefs meer dan Kazaa), ik draai nu weer op 8kbps (met constante high-id) terwijl ik eerder deze dag 50kbps had. Maargoed. Ik kan er wel mee leven. Het gaat me om 1 (groot) bestandje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan