Emule op 'wachten' gezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkevanbrink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2006
wachten door router?

Ik had een vraag (weet niet of ik deze hierzo neer moet zetten, maar weet ook niet hoe anders.. :confused: )
De door mij gedownloadde films zet Emule op ' wachten '.
Ik heb emule net en ik had ditzelfde probleem ookal met Shareaza.
Blijkbaar komt dit omdat de router die wij hebben dit blokkeert ofzo?Ik zit op mijn eigen computer boven die met behulpt van een router is aangesloten op de computer beneden... maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen en ik weet niks van die router af, en mijn pa hoogstwaarschijnlijk nog minder.
Ligt dit probleem inderdaad aan mijn router, en, hoe moet ik dit dan oplossen?

Imke

Het lijkt mij niet dat het aan de router ligt.

Wanneer jou bestand op "wachten" staat is er nog geen bron waar je aan de beurt bent. De meeste mensen stellen namelijk een beperkt aantal uploaders in.

Even een voorbeeld:
Jij wilt een film downloaden en die heeft Pietje.
Pietje heeft een uploadlimiet van 6 personen.
Jij staat in de wachtrij als nummer 143.

Dan zijn er dus eerst die 6 personen die al aan het downloaden zijn en nog 142 personen die in de wachtrij staan voor jou. Daarom blijf jij op wachten staan.

Een tip:
Als je iets gaat zoeken kan je het beste selecteren op "Beschikbaarheid". Hoe meer mensen het bestand beschikbaar hebben, hoe sneller jij het krijgt:)

Welkom op HelpMij, imkevanbrink !

Vraag en berichten verplaatst naar nieuw topic.

@imkevanbrink: Als je een vraag wilt plaatsen in een bepaalde sectie, klik dan op "Plaats een vraag".
De knop die je nu had gebruikt "Reageer op bericht" plaatst jou bericht in een bestaande vraag.

Als je onder emule nog steeds voor andere sofware zo kunnen kiezen dan heb je gewoon een open lijn.

Als je op verbinden drukt, heb je dan een hoge ID of een lage ID??, Als je een hoge ID hebt, dan is het inderdaad wachten totdat je aan de beurt bent. Indien je een low ID hebt staat er in de router iets niet goed.

als dit zo is geef dan even Type Modem en router dan kijken we of we er iets aan kunnen doen.

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan