emule server list.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Hallo als je emule opstart, dan druk ik op ''connect to server'' (rechter muisknop op de server) maar als je dan naar ''log'' gaat dan zie je: NO URL AVAILBLE.
Maar rechts van het programma, zie je dat je daar een url kan invoegen, zodat je het kunt update ofzo, maar kan iemand mij die url geven voor in dat vlak?

Okey...

Okey ik ben nu iets aan het downloaden (normaal was altijd rood :) ) maarre nou staat hij dus op groen, maar bij snelheid staat nog nix etc dus ben ik nu al klaar :8-0: of mot ik wa8ten totdat hij gaat downlaoden ?

oeky...

okey bij mijn status staat: WACHTEN uhm betekent dit dat je moet wa8ten of doet die downlaod het gewoon niet ?:( of gewoon effe pc'tje snachts aanlaten :) ?

Pc lekker, als je slaapt, laten werken.:)
Soms duurt het ff voor een download begint, dus staat ie in de wacht.

Laatst bewerkt:
Re: oeky...

Geplaatst door game-master
okey bij mijn status staat: WACHTEN uhm betekent dit dat je moet wa8ten of doet die downlaod het gewoon niet ?:( of gewoon effe pc'tje snachts aanlaten :) ?

Ehm.. wachten.. duidelijker kan het toch niet? Betekend dus dat je moet wachten.

okey

Telkens als ik een server wil joinen, krijg ik dit in het log te zien is dit goed of niet zo nee, hoe los ik dit op ik zit achter een router...

13-12-2003 11:26:28: Fout PortalPirata (66.90.75.103:4661) - The UserHash sent on your 4662 port doesnt match the LOGIN one (UserHash stealer ?)
13-12-2003 11:26:28: PortalPirata (66.90.75.103:4661) schijnt volledig bezet te zijn
13-12-2003 11:26:28: Verbinding verbroken

http://www.dutchemulefaq.tk/

Misschien heb je hier wat aan, heb jij in je router de poorten 4661,4662, 4675,4672 openstaan zo niet, doe dit dan eerst anders werkt Emule niet.

Kik, of zoek effe op je router naam plus emule en je vindt vast de instellingen. anders vermeld even het type router dat je gebruikt en welke poorten je al open gezet hebt.

Mike

http://www.dutchemulefaq.tk/

Misschien heb je hier wat aan, heb jij in je router de poorten 4661,4662, 4675,4672 openstaan zo niet, doe dit dan eerst anders werkt Emule niet.

Kijk, of zoek effe op je router naam plus emule en je vindt vast de instellingen. anders vermeld even het type router dat je gebruikt en welke poorten je al open gezet hebt.

Mike

oeps , wat gebeurd hier.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan