Emule Snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

stampmadman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2003
HOE KUN JE DE SNELHEID IN EMULE VERHOGEN IK HEB OP DIT MOMENT CIRCA 11 KB PER SECONDE VERGELEKEN MET KAZAA LIJKT MIJ DIT ERG LAAG

DOE IK IETS FOUT ?

OF IS ER ERGENS EEN DUIDELIJKE HANDLEIDING DE HELPSECTIE VIND IK ERG BEKNOPT

IK BEN OVERGEGAAN OP EMULE OMDAT ER IN KAZAA VEEL VIRUSSEN ENFAKES ZITTEN

ALVAST BEDANKT VOOR DE HULP

GROET

ERIK

Die schreeuwerige kapitalen zijn nergens voor nodig.

Wat je vraag betreft: de Help & Support op http://www.emule-project.net/ is erg uitgebreid.
Maar verwacht niet dat je met eMule wonderbaarlijk hoge snelheden gaat halen.

Pfew...je hoeft niet zo te schreeuwen hoor!! Zet even je CAPS uit alsjeblieft. Maar goed, Emule is bij mij ook veel trager en je kan er niet veel aan doen helaas. Hangt ook van de snelheid van de andere partij af.

Ligt ook aan je eigen uploadinstellingen, des te meer gebruikers van jou downloaden des te meer "rechten" heb jij om te downloaden van andere gebruikers. Als een gebruiker veel van jou download heb je ook meer downloadrechten bij deze dan andere gebruikers die bij hem/haar downloaden.

Ik heb een hoge upload toegewezen, maar blijft traag. Hangt inderdaad ook van de tegenpartij af. Soms start hij ook snel, soms pas na een paar dagen:D

Maar.......het resultaat is altijd perfect:thumb: Dat vind ik het belangrijkste.

Ik geef de rest ook gelijk, Emule kan traag werken....ligt ook aan het bestand wat je aan het downloaden bent.

Op deze site heb ik een hoop info gevonden ..

http://www.dutchemulefaq.tk/

Succes ermee, ik gebruik programma al een jaar of twee en bevalt me nog prima. Alleen je moet geen haast hebben.
En een beetje gevulde "sharemap" is altijd een pré.

Mike

Emule is gewoon ****** traag maar alles is er te vinden en er zitten geen fake of virus bestanden tussen (voor zover ik weet). Daarom verkies ik emule zeker voor kazaa.

Toch ff kleine reactie.
Als je de zoek functie in emule gebruikt en niet via de sites zoekt kom je toch wel veel fakes tegen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan