emule valt uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicna

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2004
emule valt regelmatig uit op mijn pc. dat is slecht voor de downloadsnelheid doordat er een wachtrij-systeem gehanteerd word. kan iemmand mij helpen om deze fout te voorkomen. ik heb ook al geprobeert emule opnieuw te installeren. ik heb versie 0.44 b en windows xp home edition. soms (niet altijd) krijg ik een foutmelding

Bijlagen

• fout1.gif
    fout1.gif
    11,5 KB · Weergaven: 34
Waneer valt emule uit, is dat als de pc een tijdje niet wordt gebruikt, alleen de download staat aan maar je doet geen bewerking.
Als dat zo is moet je even alles bij energiebeheer nakijken of deze niet uitschakeld na een bepaalde periode, kijk ook bij de beeldscherm adapters en screensaver zet daar alles op nooit.

groetjes speedtouch

Is dat van het begin af aan geweest, of is het gekomen na de installatie van een ander progamma.

het probleem doet zich sinds kort voor. ik weet niet zeker of het door een programma komt of niet.

Probeer het volgende.
Ga naar start > uitvoeren > typ hier msconfig
Tabblad opstarten klik op de knop alles uitschakelen > vervolgens selecteer je het tabblad services > kies"alle microsoft services verbergen" en verwijder de vinkjes bij de nog aanwezige sevices.
Herstart de pc en start emule op, kijk of het probleem nu weg is, zo ja ga dan een voor een de services weer inschakelen tot het probleem weer terug komt, dan heb je de boosdoener.
succes,

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan