emule vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barcelona

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Berichten
245
He allemaal, heb net emule geinstalleerd en heb geen idee hoe ik mijn bestanden kan aanbieden voor andere mensen....ben altijd kazaa gewend en die had een shared folder zodat ik daar alles naartoe kan slepen maar kan hem bij emule niet tegenkomen.................en dan nog een klein vraagje, als emule download heb je een .met of .part file ofzoiets, is het ook mogelijk net zoals bij kazaa om alvast een gedeelte te bekijken terwijl de download nog niet klaar is....Alvast bedankt BARCELONA
 
sorry jongens, de eerste vraag is al opgelost gewoon een kwestie van niet goed kijken van mijn kant......maar die 2e als iemand daar een antwoord op heeft graag...
 
helaas is het niet mogelijk om zo'n part bestand van te voren te bekijken.

succes
 
Je kunt geen part.met bestand bekijken omdat Emule niet van het begin tot eind downloadt. Het programma downloadt allemaal stukjes. Dus het kan zijn dat hij eerst de laatste paar minuten van een film donwloadt en dan weer iets anders. Daarom kun je het niet zien.
Het voordeel is dat datgene gedownload wordt wat beschikbaar is en zo kunnen ook incomplete bestanden van anderen een bijdrage leveren aan jouw downloadproces.
 
Als je een film aan het downen bent kun je rechtsklikken in de download lijst op de file en dan kun je kiezen voor bekijken mits je daar een player voor hebt die dat ondersteunt.
Mediaplayer doet dat dacht ik niet, allplayer wel want die gebruik ik zelf ook.
Kijk voor allplayer eens hier onder het kopje players.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan