Emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Berichten
1.352
Wat is beter bij emule: een lage id of een hoge en waarom??
 
ikzelf vind emule zwaar ****** daarom gebruik ik het programma grabit waarbij je alles regstreeks downt via een server. je moet alleen wachten dat iemand het erop zet.
 
ik vond emule ook drie keer nix maar nu na een maandje wordt het steeds beter en sneller! Geen idee waarom ik nu wel hoge donwloadsnelheden haal terwijl ik een weekje terug niet boven de 3 kb/s uitkwam!
 
Emule is een goed programma, Grabit is ook leuk....
Het idee is dat men shared, en niet alleen trekt aan dat net.......
Voor de mensen waarbij emule om duistere reden niet werkt is het altijd makkelijk om te zeggen dat het een k.t programma is....laat hun dan maar lekker wachten dat een ander het beschikbaar stelt in een nieuwsgroep.
Blijf jij maar lekker wachten dan!!!!

Mike
 
Geplaatst door EmAaErkA
ik vond emule ook drie keer nix maar nu na een maandje wordt het steeds beter en sneller! Geen idee waarom ik nu wel hoge donwloadsnelheden haal terwijl ik een weekje terug niet boven de 3 kb/s uitkwam!

hallo, heb je al een idee , hoe het kan dat je nu wel hoge snelheden haalt??
ik heb het progje ook sinds kort en ik kom ook niet boven de 3 k/b uit, gaat het hier ook straks met een maand omhoog, want dan houd ik het progje nog even.

groetjes
 
De snelheid van Emule hangt gewoon van de tegenpartij af.
Heeft de tegenpartij een langzame verbinding, dan zal jij het ook niet sneller kunnen downloaden.

Wat ik wel begrepen heb is dat als je langer online blijft er meer bronnen gevonden worden.
Daardoor kan de snelheid ook wat oplopen.

Persoonlijk vind ik Emule/Edonkey ook niks.
Ik heb het lang genoeg gebruikt, omdat te kunnen/mogen zeggen.
Ik gebruik zelf liever Direct Connect of DC++.
Een nadeel is dat je behoorlijk wat moet sharen, als je op de grote servers(hub's) wil inloggen.
Bij mij is dat gelukkig geen probleem.:)
 
ik ben nu met een downloadje dat duurt nog ruim 3 jaar voordat ie binnen is
Ik ken inderdaad dc wel weer eens proberen, heb ik ook wel genoeg te sharen inmiddels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan