emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

teckly

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
hoi allemaal ,
een paar vragen over emule ,
Hoe kan ik sneller downloaden.
En wat zijn codec's code's of hoe ken ik zien wat ik wle en niet kan zien op mijn laptop en hoeveel kan je in een keer downloaden. alvast bedankt .
Teckly:cool:

Sneller downloaden kan je door de firewall en eventueel de router goed in te stellen.

Zone Alarm en eMule gaan niet goed samen.

Je tweede vraag mag je even duidelijk uitleggen.

Geplaatst door teckly
hoi allemaal ,
een paar vragen over emule ,
Hoe kan ik sneller downloaden.
En wat zijn codec's code's of hoe ken ik zien wat ik wle en niet kan zien op mijn laptop en hoeveel kan je in een keer downloaden. alvast bedankt .
Teckly:cool:

Veel vragen tegelijk maar daar gaan we..... De snelheid waarmee je kunt downloaden ligt niet zo zeer aan jou maar aan het antal mensen die dus die bestanden sharen, er zijn heel veel Emule mods waar jij waarschijnlijk wel eens van gehoord hebt, ( Emule - FX ) krijg je ook steeds een berichtje van.... maar ook die programma's kunnen niks veranderen aan het feit dat er dan niet genoeg uploaders zijn, dus qua snelheid, geduld :rolleyes:

En codec's zijn bestanden waarmee je video's en muziek kunt afspelen via je Windows Media player of andere proggies, 1 van de dingen die ik als eerste instaleer is Cool Codecs, zijn bijna alle meest gebruikte codecs en heb nog niet wat anders hoeven downloaden,:thumb:

En hoeveel je in 1 keer kunt downloaden ligt aan je HD, :cool:

Weet niet hoeveel ruimte je hebt :D

Hoop je hiermee van dienst te kunnen hebben zijn...

Groetjes Ricky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan