HELP
Ik wordt bijna gek, omdat ik het probleem niet kan vinden...
Ik heb in excel een tabel en als ik vanuit die tabel op forms druk krijg ik een perfect data form. Als ik daar getallen ingeef doormiddel van het numeriek toetsenbord en daar dus "." gebruik wordt die "." mooi omgezet naar een ",". Dus land instellingen en excel instellingen zijn ok.
Als ik nu in deze sheet een macro laat lopen om dat dataform op te roepen door een knop op de sheet, werkt dit wel allemaal, alleen wordt de "." niet meer omgezet naar ","
Ik begrijp echt niet waarom die instellingen veranderen door die macro te gebruiken.
Misschien ook belangrijk, de macro die ik gebruik :
Sub CompleteDataForm()
ActiveSheet.Protect UserInterfaceOnly:=True
ActiveCell.Select
ActiveSheet.ShowDataForm
End Sub
Het is vast iets dom, maar ik vind het niet!
Alle tips welkom dus
Ik wordt bijna gek, omdat ik het probleem niet kan vinden...
Ik heb in excel een tabel en als ik vanuit die tabel op forms druk krijg ik een perfect data form. Als ik daar getallen ingeef doormiddel van het numeriek toetsenbord en daar dus "." gebruik wordt die "." mooi omgezet naar een ",". Dus land instellingen en excel instellingen zijn ok.
Als ik nu in deze sheet een macro laat lopen om dat dataform op te roepen door een knop op de sheet, werkt dit wel allemaal, alleen wordt de "." niet meer omgezet naar ","
Ik begrijp echt niet waarom die instellingen veranderen door die macro te gebruiken.
Misschien ook belangrijk, de macro die ik gebruik :
Sub CompleteDataForm()
ActiveSheet.Protect UserInterfaceOnly:=True
ActiveCell.Select
ActiveSheet.ShowDataForm
End Sub
Het is vast iets dom, maar ik vind het niet!
Alle tips welkom dus