En nu??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clau444

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2008
Hoi!!

Ik weet niet of ik in de juiste categorie zit. Maar ik wil mijn laptop draadloos verbinding laten maken met een Orange Livebox voor draadloos internet. De laptop is in het bezit van een Intel(R) PRO/Wireless 2200BG Network kaart. Ik heb er echt geen verstand van dus heb een handleiding van http://orangewifi.xlphp.net/ optie 2 uitgeprint en ik wilde deze uitvoeren. Als ik op de netwerkverbinding klik en dan ga naar geavanceerde instelling wijzigen ga, verwijzen ze me naar het tabblad "Draadloze netwerken" maar heel dit tabblad ontbreekt. Ik heb de volgende stappen ook al uitgevoerd:

Als u de service Wireless Zero Configuration wilt starten, gaat u als volgt te werk:
1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ %SystemRoot%\system32\services.msc /s, en klik op OK.
2. Dubbelklik op Wireless Zero Configuration.
3. Klik in de lijst Opstarttype achtereenvolgens op Automatisch en op Toepassen.
4. Klik in het gedeelte Status van service op Start en klik op OK.

Dus de wireless zero configuration staat aan. Op de livebox heb ik op de Reg knop gedrukt. Waarom kan ik geen verbinding maken en waarom mist het tabblad Draadloze netwerken?

Alvast bedankt!!

Kan je meschien dit scherm vinden (rechtsonderin je beeld:) Toevallig ben je niet de enige die van orange de livebox heeft .. zoals je op de screenshot ziet.

67520583bq7.jpg
werkt 'ie niet? klik hier

Anders moet je even FN + F2 (meestal) indrukken, waardoor je netwerk kaart geactiveerd word (wel zodra je in dat scherm komt)

Als dat niet lukt, kijk dan of je via netwerk locaties het draadloze netwerk scherm erbij kan toveren.

Ik bezit ook een livebox en ik kan daarmee alleen draadloos als ik ook voor de livebox een netwerkkaart aanschaf.