En plots kon ik m'n DVD speler niet meer gebruiken!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Discober

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2009
Hola,

Tijdens het bekijken van een serie wilde ik de volgende DVD in m'n speler plaatsen. Plots wilde hij niet meer! De dvd wordt gelezen, dat kan ik zien, maar afspelen lukt niet. Ik werk met Acer Arcade Deluxe en wanneer ik dat programma open en ik klik op dvd afspelen blijft hij telkens hangen... Ik heb ook al eens geprobeerd met een externe DVD speler (via USB), maar ook daar vertoont m'n laptop hetzelfde probleem. De lens kan dus het probleem niet zijn.
Ik heb een Acer Aspire 6930. Heeft er iemand ervaring met zulk een probleem? Ligt het misschien aan m'n drivers? Ik ben maar een leek op computervlak en ken er dus helemaal niks van! Kan iemand mij helpen asje???

Thanks.

Bert

Als ik ervan uit mag gaan dat je niet recent een of ander programma hebt geïnstalleerd die je als schuldige kunt aanwijzen (bijv. Daemon Tools of Alcohol120% etc.) kun je proberen:
dit programma

Levert dat geen oplossing, dan weet ik het niet, en hoop ik dat anderen nog tips voor je hebben.

Bedankt voor je reactie! Inderdaad heb ik onlangs geen dergelijk programma geïnstalleerd of niets delicaat gedownload. Ik heb de DVD magic zojuist geprobeerd maar een dvd'tje kijken zit er nog steeds niet in! Het heeft dus niet geholpen, 't was het proberen waard!

Het blijft vreemd.

Hoe dat het juist allemaal gebeurd is, daar heb ik geen idee van!
Ik kan terug DVD's bekijken, 't is dus gefixt!
Hartelijk bedankt...

Bert

Geef nog even aan of je nog wat van die instructies van minal hebt moeten gebruiken en, indien ja, welke dan precies. Dan hebben andere lezers hier op het forum er ook nog wat aan.

Verder daarna de vraag op opgelost zetten: Klik op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden rechts op deze webpagina.

Tijs.

Ik heb geen instructies van minal moeten gebruiken...
Thanks all!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan