en toen startten er -tig programma's op...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobba

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2000
Hoi,

Ik had iets raars. Terwijl ik met excell bezig was en "startpagina' open had werd m'n scherm ineens vergeven van de programma's en mappen die ik nooit heb aangeklikt. het waren er volgens mij een stuk of 30...en dat in één keer.
Iemand enig idee hoe dat kan?
Ik heb zonealarm altijd aan staan.
Oja, bij zonealarm zie ik een vreemd programma dat ik niet ken. het heet 2beerten.exe.
Ik vraag me trouwens ook af of het met msn te maken kan hebben want er kwamen een stuk of 8 van die chatpoppetjes onder in de balk te staan. MSN stond niet aan op het moment dat het gebeurde.
Ik sta voor een raadsel.
Jullie???

Dit kan veroorzaakt worden door spyware en het kunnen pop up zijn.
Heb je al een programma om je voor dit te beschermen ?

Tegen spyware download spybot, installeren, een update en scannen, alles wat hij aangeeft kun je verwijderen.

HIER te downloaden.

Ok. ik ga meteen even scannen.
Een pop-up lijkt me sterk hoor. Nog nooit meegemaakt bij www.startpagina.nl. Nou ja, hooguit eentje. Bij mij startte ook Word op.
Je hoort zometeen de scanresultaten.
Bedankt vast

Geplaatst door frankgbosman
Spybot is geweldig (en m.i. de beste), maar Ad Aware 6 is gebruiksvriendelijker. Downloaden bij http://www.download.com en effe 'AdAware' in toetsen bij 'search'

Dat hoeft niet frankgbosman, want ik had de link er al in gezet in mijn vorig bericht. Zie mijn bericht.

Geplaatst door saldos

Dat hoeft niet frankgbosman, want ik had de link er al in gezet in mijn vorig bericht. Zie mijn bericht.

We tikten, denk ik, op hetzelfde moment ons antwoord op deze thread in, want toen ik antwoordde stond jou bericht er nog niet. Langs elkaar heen, maar met hetzelfde advies: moetd us wel goed zijn :d

Geplaatst door frankgbosman

We tikten, denk ik, op hetzelfde moment ons antwoord op deze thread in, want toen ik antwoordde stond jou bericht er nog niet. Langs elkaar heen, maar met hetzelfde advies: moetd us wel goed zijn :d

nou..er zat 23 minuten tussen hoor.
Maar het maakt niets uit hoor :)

Geplaatst door saldos

nou..er zat 23 minuten tussen hoor.
Maar het maakt niets uit hoor :)

Dan zat ik er gewoon naats: ik moet mezelf toch maar eens gaan aanwennen om eerst te kijken, dan te denken en dan te typen, maar ja, typen is zo verslavend. :D

Dat :D is het verschil tussen een Mega Honourable Senior Member en een Member :D

Geplaatst door JBS
Dat :D is het verschil tussen een Mega Honourable Senior Member en een Member :D

Zo, dat is mijn portie nederigheid voor vandaag. :o Maar ooit ben ik ook een MHSM en dan kijk ik eerst voordat ik typ!:evil:

Maar eerst eens Senior Member worden.:D

Jongens, niet kibbelen als we lang genoeg wachten worden we vanzelf allemaal senior.
Ik heb gescand; geen virussen
Ik heb AdAware gedraaid en alles verwijderd.
Misschien is het nu opgelost. Mocht het niet zo zijn dan horen jullie me wel weer.
Bedankt zover.

Geplaatst door jacobba
Jongens, niet kibbelen als we lang genoeg wachten worden we vanzelf allemaal senior.
Ik heb gescand; geen virussen
Ik heb AdAware gedraaid en alles verwijderd.
Misschien is het nu opgelost. Mocht het niet zo zijn dan horen jullie me wel weer.
Bedankt zover.
Hopelijk is het nu opgelost :D
En kibbelen doe we niet hoor. :D

Geplaatst door JBS
Hopelijk is het nu opgelost :D
En kibbelen doe we niet hoor. :D

Niks kibbelen, ik krijg een lesje in nederigheid. Ook wel eens goed, maar ik zal het onthouden (ik ben niet voor niets een schorpioen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan