en wat vinden jullie van mijn ge-re-stylde site?

Status
Niet open voor verdere reacties.

de muziekleraar

Gebruiker
Lid geworden
11 jun 2002
Hallo,

Mijn persoonlijke site over buitenissige -en amateurmuziek is geheel herzien en opnieuw in aanbouw. Ik zou het leuk vinden als jullie je mening geven.

splogman's wereld

alvast bedankt

Ziet er duidelijk uit, maar twee dingen die mij meteen opvallen.
1. als ik de site open komt meteen m'n DAP schermpje(regular/accelerated) te voorschijn.
Waarvoor is dat?
2. ik krijg vreemd geluid, schokken/kraken, weet het ff niet te omschrijven.
Ik kan er igg geen mooie muziek van maken.

hee, da's vreemd!

Geplaatst door crash

1. als ik de site open komt meteen m'n DAP schermpje(regular/accelerated) te voorschijn.
Waarvoor is dat?
2. ik krijg vreemd geluid, schokken/kraken, weet het ff niet te omschrijven.

1. Geen idee! ik weet zelfs niet waar je het over hebt, geen ervaring met DAP. Is dat iets wat je hebt geïnstalleerd ?
2. Hee, dat zou niet moeten! Krijg je dat "onder de pagina"? of als je een geluidslink aanklikt? Hebben meer mensen daar last van?

Re: hee, da's vreemd!

Geplaatst door de muziekleraar
1. Geen idee! ik weet zelfs niet waar je het over hebt, geen ervaring met DAP. Is dat iets wat je hebt geïnstalleerd ?
2. Hee, dat zou niet moeten! Krijg je dat "onder de pagina"? of als je een geluidslink aanklikt? Hebben meer mensen daar last van?
1.DAP=Download Accelerator Plus.
2.Ik krijg dat als ik de pagina open, dus ik klik geen link aan ofzo.

echt geen idee!

Zeg Crash,
Ik durf dit bijna niet te zeggen tegen een giga honourable senior member: weet je zeker dat dit probleem niet aan jouw pc ligt? Het is gewoon een vrij kleine mp3 die met de code <BGSOUND SRC="http://dse.nl/~mereldwijn/beautifullmadness.mp3"
tussen head en boby in staat.
Ik ben net bezig html te leren, dus ik weet niet of dit de meest handige manier is om een achtergrondgeluid bij het openen te starten. Weet jij dat toevallig?

Re: echt geen idee!

Geplaatst door de muziekleraar
Ik durf dit bijna niet te zeggen tegen een giga honourable senior member
:o

Het zou best aan mijn pc kunnen liggen.
Ik zou alleen niet weten waar ik het moet zoeken.

Qua HTML ben ik ook maar een beginner en kan je helaas daar geen antwoord op geven.

giga honourable senior members weten ook niet alles.:p

Ach, zo blijven we lekker bezig. Ik maakte eerst mijn pagina's met een supersimpel wysiwyg progje, maar ik ben nu back to basics gegaan, want er gebeurden dingen bij mensen met andere browsers dan IE die ik niet kon verklaren door de ingewikkelde java-scripts in de bron.
Mijn html-kennis valt momenteel af te lezen aan deze site. Deze achtergrondgeluid-code heb ik eigenlijk ontdekt door in iemand anders pagina in de bron te kijken (leer je op zich wel van...)

Bedankt voor je reactie in ieder geval (dit geldt ook voor Sigma en André Klaver)
Oh ja, André: Idols is niets voor mij, hoor: laat mij maar lekker knoeien in kleine kring!
tongue.gif

Ik vind dit een zeer fraai gemaakte site. Strak, overzichtelijk en simpel.
Bovendien spreekt het thema me wel aan....Ik was in een grijs verleden liefhebber van de muziek van Lewis Furey ,die in mijn vriendenkring als gestoord bekend stond. Btw dit is ook een mooi vormgegeven site.

Lewis Furey!Inderdaad mooie site (zo ver ben ik nog niet, met flash en zo...) ik ga meteen opzoek naar muziek van hem. Zo te zien staan er geen samples op die site. tis wel off topic maar: weet je toevallig waar ik muziek van hem kan vinden?
Bedankt!

In de Musicencyclopedia waar ik altijd in neus staat hij nog wel vermeld met z'n 3 platen, maar geen samples meer, helaas

Ik ben al aan het zoeken via soulseek en google, want je hebt me nieuwsgierig gemaakt...

Laatst bewerkt:
Wat is dat een mooi stukje muziek zeg!!!!
Ik bedoel die van 109-11.mp3, heerlijk om naar te luisteren.

Lucia

Mooie muziek inderdaad. Ik hou zelf ook erg van film muziek, ik heb ooit een blauwe maandag compositie gestudeerd bij Alex Mannassen, bij hem was filmmuziek uit den boze. Rob Visser ( hou die naam in de gaten want die gozer is goed!), een van mijn mede-studenten is toen maar bij Jurre Haanstra gaan studeren (o.a. muziek van Baantjer)
Ik ben wèl benieuwd naar het vocale werk van Furey. Ik sta op het moment nr. 20 in de soulseek wachtrij van iemand die een hele lp van hem in zijn gedeelde map heeft. Hier ga ik sowieso wat mee doen op mijn site , want nieuwe muziek vinden via helpmij, dat voldoet volledig aan de "vreemde" criteria voor mijn site. Het wordt wel morgen, want muziekleraren mogen niet te laat naar bed ...
biggrin.gif
(althans doordeweeks niet...)

Laatst bewerkt:
kunnen we hier misschien een members' chat topic over openen? Bv snoeshaanmuziek oid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan