en wederom...iemand die een laptop zoekt

Status
Niet open voor verdere reacties.

chantalala

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
hallo, ik ben op zoek naar een laptop. ik heb hem nodig voor school (photoshop, illustrator, af en toe premiere) en zoek er een die het liefst enigzins compact is.
nu heb ik deze gezien:

http://www.laptopshop.nl/product/68229/hp-pavilion-dv6-1150.html

deze vind ik alleen niet compact genoeg, dus vraag ik me af of het mogelijk is een laptop te vinden (afgezien van macbooks) die in 13 of 14 inch ook goed functioneren (eisen: dual core, min 160gb, min. 256 mb videokaart, min 2ghz), ik heb een (o zo dure, maar supermooie) sony vaio cs21 gezien.

http://www.zibb.nl/app/6485162-6485...93477DFBD/pi/1924439/in/VGN-CS21S/T_info.html

maar naar het schijnt maakt de ventillator enorm veel geluid en dat moet ik natuurlijk niet hebben voor die prijs. ik kan bovenstaande 2e hands krijgen voor een redelijke prijs, maar vraag me af, in hoeverre is de sony vaio cs21 geschikt voor ontwerpen en heeft iemand ervaring met de vaio en de klaarblijkelijke herrie die het uistoot?

als iemand een laptop weet met bovenstaande eisen voor max. 800 euro, dan zou dat echt enorm gaaf zijn. en niet van die vage lidl merken met rare namen, maar merken waarvan het bekend is dat ze goed zijn. zoals misschien wel duidelijk was, design vind ik ook belangrijk!

thnx!

chantal

Kan je wellicht niet de sony bij die persoon waarvan je hem wilt overkopen te bekijken/beluisteren? Dan weet je vanzelf of hij luidruchtig is.

hehe....ik woon zelf in zwolle en die gast in waalwijk...das nogal een eindje...heb half google afgespeurd voor reviews, de een is alleen heel positief, de ander heel negatief...wordk ook niet echt wijzer uit. maar tis wel een plan evt

Hoi,

Wil je een stille notebook dan zou ik een Toshiba aanraden zit de hele tijd al op en hoor hem niet.
Misschien is dit wat voor je.
Of deze
Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan