EN9800GTX+ Nvidia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gary332

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2009
Hallo allen,

Vraag wie kan mij vertellen wat dit zou kunnen zijn.

Ik heb bovenstaand videokaart. Sinds 02-01-2010 doet hij raar, voorbeeld in cod de nieuwe.
tijdens opstarten geeft hij aan "DirectX encountered an unrecoverable error" ik heb natuurlijk op google gezocht en geloof me er is veel over bovenstaand tekst te vinden en als oplossing zou zijn download directX 9 en/of 10. dit heb ik natuurlijk gedaan, geen effect.

Nu als ik naar Configuratiescherm gaat en klik daarop Nvidia configuratiescherm. dan schrik ik...!!:shocked: hij geeft dan aan "Nvidia beeldscherminstellingen zijn niet beschikbaar. U gebruikt momenteel geen beeldscherm dat is aangesloten op een NVIDIA GPU":shocked::shocked::shocked: dan schrik je wel toch?

heb van de site alle updates binnen gehaald en software's maar geen effect.

Wat is jullie conclusie???
Ik zelf denk dat mijn kaart kaduk is.:(

Os windows 7 86X
cpu en videokaart zijn watergekoeld temp op dit moment zijn, GPU 35c en CPU 29c niet gestressed.

Gary.

Heb je je stekertje van je beeld wel in je kaart zitten en niet in de uitgang van je moederbord?

Heb je je stekertje van je beeld wel in je kaart zitten en niet in de uitgang van je moederbord?

Hoi Martie,

Nee lag het daar maar aan.
Heb mijn oude kaart in zitten en doet het nu weer perfect alleen grapics zijn echt vele malen lelijk.:confused:

heb zonet winkel aan de telefoon gehad, hij gaf aan.... als jij alles weer netjes in elkaar bouwt dan zou asus weleens je kaart willen ruilen ivm garantie, dus wie weet.

Als de andere kaart wel goed werk is er denk ik gewoon iets mis met je kaart dus ik zou dan gewoon je garantie gebruiken.

Je kaart is niet kapot. Je hebt gewoon 2 videokaarten, meeste laptops hebben tegenwoordig switchable graphics. De Nvidia processor gaat pas draaien ter ondersteuning indien nodig.

een water gekoelde laptop?
met een EN9800GTX daar in?
:o

nee dit is gewoon een desktop pc hoor...

EN9800GTX zijn redelijk oude kaartjes garantie zal er wellicht niet meer op zitten :/
2 tot 3 jaar is meestal de max voor garantie op videokaartjes :/

Laatst bewerkt:
Hoe zinnig om op een vraag uit 2010 nog te reageren daarom maar op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan