encrypt decrypt

Status
Niet open voor verdere reacties.

StoneyCity

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2005
Berichten
541
ik heb 2 harde schijven in de computer staan die allebei geencrypted waren door compusec.

ik had de 1e c:\ schijf decrypt en de 2e harde schijf niet omdat er een virus inzat in die c:\ schrijf daarna heb ik het c: schijf geformatteerd en windows erop gezet daarna heb ik compusec ook opnieuw op moeten zetten omdat ik geen contact met die 2e harde schijf kon hebben terwijl ik compusec aan het installeren was heb ik de .dat file er niet opgezet van de floppy.

de 1e harde schrijf de c:\ schijf encrypt

daarna kon ik nog geen contact maken met de 2e harde schijf kreeg de melding (niet geformatteerd wilt u nu beginnen met formatteren? nee) toen dacht ik dat ik die 2e harde schijf opnieuw moest encrypten heb het gedaan en nu weer de melding (niet geformatteerd wilt u nu beginnen met formatteren? nee) nu denk ik ow ik had de .dat file moeten openen van de floppy.

weet iemand hoe ik dat opgelost kan krijgen? of ben ik de gegevens op de 2e harde schijf gewoon kwijt? (2e harde schrijf nog niet geformatteerd dus alleen 2 x encrypted) ik heb de een paar .dat file's op de floppy staan kan ik de gegevens op de 2e harde schijf terugkrijgen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan