mastermindzh
Verenigingslid
- Lid geworden
- 10 dec 2008
Hallo allemaal.
De laatste keer heb ik Encyclops laten testen toen het nog in de 1.0 (beta) versie zat.
Ik kreeg hierop vaak het antwoord dat de spelling / grammatica niet goed zit.
Ik hoop dat het in 1.2 minder is! Mocht het toch nog voorkomen zeg het dan even vriendelijk. Het is al niet makkelijk die tekst goed te krijgen voor een dyslect.
Verder heb ik de code verbeterd en heb ik wat handige functies toegevoegd
Database en contacten exporteren / importeren is er een van, vooral handig als je op meerdere pc's werkt of een van de contacten wilt doorsturen naar een van je vrienden!
Ook zijn er standaard sneltoetsen toegevoegd (ctrl + n = nieuwe enz.)
De rest van de nieuwe functies moet U zelf maar even gaan proberen
het programma is te downloaden van deze site.
PS: opmerkingen over de instalatie locatie hoef ik niet te hebben. Er is gekozen voor C:\mi-soft\encyclops. Als dat niet bevalt dan raad ik de portable versie aan! die kan je immers overal neerzetten.
[edit] Er kunnen nu ook buitenlandse telefoonnummers / adressen ingevuld worden. Geheel aan de wensen van gast0224[/edit]
De laatste keer heb ik Encyclops laten testen toen het nog in de 1.0 (beta) versie zat.
Ik kreeg hierop vaak het antwoord dat de spelling / grammatica niet goed zit.
Ik hoop dat het in 1.2 minder is! Mocht het toch nog voorkomen zeg het dan even vriendelijk. Het is al niet makkelijk die tekst goed te krijgen voor een dyslect.
Verder heb ik de code verbeterd en heb ik wat handige functies toegevoegd

Database en contacten exporteren / importeren is er een van, vooral handig als je op meerdere pc's werkt of een van de contacten wilt doorsturen naar een van je vrienden!
Ook zijn er standaard sneltoetsen toegevoegd (ctrl + n = nieuwe enz.)
De rest van de nieuwe functies moet U zelf maar even gaan proberen

het programma is te downloaden van deze site.
PS: opmerkingen over de instalatie locatie hoef ik niet te hebben. Er is gekozen voor C:\mi-soft\encyclops. Als dat niet bevalt dan raad ik de portable versie aan! die kan je immers overal neerzetten.
[edit] Er kunnen nu ook buitenlandse telefoonnummers / adressen ingevuld worden. Geheel aan de wensen van gast0224[/edit]
Laatst bewerkt: