Encyclops - Adressenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

mastermindzh

Verenigingslid
Lid geworden
10 dec 2008
Hallo allemaal :)

Ik had zelf een adressenboek nodig dat ik wel fijn vond werken, en kwam toen op het idee om hem wat aan te passen zodat iedereen hem kan gebruiken!

Nu is mij vraag aan jullie simpel

1. Test het!
2. Vertel mij de bugs (of gewoon verbeterpunten)
3. Geniet ervan :)

Je kunt het programma vinden op Deze site

Succes ermee :)

PS: de pagina tutorials werkt nog niet :D

Die installer, krijg je daar gratis ongewenste shortcuts en register sleutels bij?

Hallo,

Ik heb hem even getest.

*Geen probleem met installatie (onnodige dingen zijn uit te vinken):thumb:
*Opstarten gaat goed, alles ziet er mooi uit :thumb:
*Keuzemenu, ik kijk bij info, Creator. :eek: Alleen staat hier niks!
Taal wijzigen gaat makkelijk handig en snel.​
*"De drie grote knoppen": De eerste twee doen het goed. De derde lijkt me een beetje overbodig. Dat kun je toch ook bij Adres opzoeken? Persoonlijk vind ik het onhandig dat je niet een adres in stap 2 kan laden met dubbelklik (het is maar net wat je gewend bent).;)
*Toen ik mijn veranderingen wou opslaan (na stap 2), drukte ik op Veranderingen Opslaan. Toen kreeg ik een foutmelding "Onjuiste Parameter" en vervolgens kreeg ik, waar ik ook probeerde het adres aan te klikken, een foutmelding.:(

Wat ik nog mis:

Een knop waarmee je ook een mail kan sturen, (je weet wel, gewoon iets met Mailto: zodat je dan een mail stuurt met je standaard E-Mail programma.)

Al met al een mooi programma, waar nog een paar verbeterpuntjes op aan te merken zijn!

Laatst bewerkt:
Dat adress wijzigen schermpje is inderdaad nog niet helemaal af.

Mailen is een goed idee :D

de reden waarom ik het niet bij adres opzoeken heb gedaan is omdat je dan "Per ongeluk" iets kan veranderen :) (dat is meer een persoonlijke questie :P)

en van dat creator schermpje :D dat is een vergeten dingetje xD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan