Energie-icoon is weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.

juuleman

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Hoi,

Ik zit op een laptop met Windows Vista Home Basic en sinds kort is het icoontje van de stroom van de accu weg. Dus nu kan ik niet meer zien of de accu nu leeg of vol is enz... Ik heb al eens geprobeerd om via de taakbalk rechts te klikken en daar hem weer in te schakelen maar dan is het vinkje bij Energie grijs en kan je hem niet aanvinken...

Wie kan me helpen?

Groetjes,
Juuleman

rechtermuisknop op de taakbalk en dan eigenschappen

ga daar naar het tabblad systeemvak

klik daar onder (bij systeempictogrammen) energie aan

Energie-icoontje

Hoi Juuleman,

Zet je computer helemaal uit.
Haal de accu er uit en na enkele seconden er weer in.
Start de computer weer en het bedoelde icoontje is weer helemaal terug !

Groetjes,
gerrit1942.

Het is een vaker voorkomend probleem in Vista..
Je kunt 4 dingen kiezen voor in je systeemvak, namelijk netwerk, geluid, klok en energie.

klok is er eigenlijk altijd wel, de rest wil nog wel eens wegvallen. Ik heb ook meegemaakt dat ik dan via het rechtermuisknop--> instellingen er wel kwam, maar ze niet kon aanklikken.

Dan wil afmelden --> opnieuw aanmelden wel eens helpen, anders inderdaad afsluiten, acuu er even uit, er weer in, en opstarten :D

Er is ook even een register aanpassing voor als ik me niet vergis(ik kan het niet direct vinden maar gebruiker Telwat zal ze wel weten zijn denk ik) maar ik zou eerst toch de bovenstaande dingen eens proberen

Ja, opgelost!

Hoi,

Ja het is opgelost, het was dus inderdaad de computer uit -> accu eruit -> accu erin -> Laptop opnieuw aan.

Dankje!

Groetjes,
Juuleman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan