Energiebeheer keert automatisch terug naar default

Status
Niet open voor verdere reacties.

ferran46

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Ik heb onlangs m'n laptop opnieuw geïnstalleerd met xp professional sp3 en nu heb ik het volgende probleem.

Als ik naar eigenschappen van energiebeheer ga en slaapstand, hardeschijven uit en dergelijke allemaal op nooit zet en bij geavanceerd de instellingen verander en dan op "toepassen" en "ok" klik dan werkt dit voor ongeveer een halve dag en dan staat alles weer op de default settings.

Voor de herinstallatie werkte deze optie wel gewoon goed, ook gebruik ik bijna dagelijks een extern beeldscherm, wat ik voor de herinstallatie eigenlijk niet zo veel deed, misschien dat het hier iets mee te maken heeft. Ook heb ik catalyst control center van ATI op mn laptop staan die ook diverse instellingen heeft, maar dat leek me meer met de batterijduur te maken.

Heeft iemand misschien enig idee hoe deze instellingen vast kunnen bewaard worden?

Alvast bedankt.

Heb je bij eigenschappen van energiebeheer ook op Toepassen geklikt en niet alleen op OK

Als ik naar eigenschappen van energiebeheer ga en slaapstand, hardeschijven uit en dergelijke allemaal op nooit zet en bij geavanceerd de instellingen verander en dan op "toepassen" en "ok" klik dan werkt dit voor ongeveer een halve dag en dan staat alles weer op de default settings.

staat er wel in volgens mij:o

Heb je bij eigenschappen van energiebeheer ook op Toepassen geklikt en niet alleen op OK

Ja heb op toepassen geklikt en de instellingen worden ook van kracht alleen na een halve dag gaan de instellingen weer automatisch op default

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan