Energiebeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Valkenburg

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
Hoi,

Op de pc van de kinderen wil ik energiebeheer instellen, maar wat ik instel werkt uiteindelijk niet.

Ieder kind heeft op de pc een eigen account. Zodat iedereen hun eigen documenten, afbeeldingen enz. kan beheren.
Toch merk ik vaak op dat de pc gewoon uren aan staat, terwijl er niemand bezig is.

Ik heb via het administrator account instellingen gemaakt. Maar als ik administrator afmeld, dan blijkt het niet te werken.

Wat ik zou willen....
- Als alle gebruikers afgemeld (dus dan is het bekende blauwe inlogscherm te zien) zijn en de pc ongebruikt aanstaat, dan moet ie na een bepaalde tijd in stand - bye gaan.

Hoe doe ik dat? :confused:

Bijlagen

• logon.jpg
    logon.jpg
    29 KB · Weergaven: 26
je gebruikt het door windows ingebouwde administrator account? probeer een een account aan te maken met alle rechten, en het van daaruit eens te doen.

XP maakt gebruik van de instellingen van de laatst ingelogde gebruiker.
Dus als je twee gebruikers hebt A en B; A heeft ingesteld na 1 minuut standby en B heeft geen standby ingesteld.
Als A is ingelogd en vervolgens afmeld, dan zal het inlogscherm na 1 minuut op standby gaan.
Als B is ingelogd en vervolgens afmeld, dan zal het inlogscherm blijven aan staan.

Bedankt.

Ik heb nu op alle accounts het energiebeheer gelijk gezet.
Hoop dat het werkt. Laat het nog weten.

Nee, het me nog niet gelukt. Alle accounts (incl. administrator) hebben dezelfde energie instellingen, maar toch wilt het energiebeheer niet werken.

Ga volgende week weer verder zoeken. Eerst een weekendje Zeeland :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan