energieverbruik van videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie91

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2007
Hoi,
Ik ben wat aan het rondneuzen voor een nieuwe videokaart, maar het probleem is dat ik vaak niet kan vinden hoeveel watt een kaartje trekt. Kan ik dat ergens vinden? Ik heb, als het goed is, een 305 watt voeding, ik vraag me af wat die aankan.:confused:

Hallo, ik las net over een 8800GT kaart die max 102W verbruikt.

een 8800GT gebruikt minimaal 102 watt, maximaal 150 dacht ik,

maar verder heb je kaarten die 50 watt gebruiken, en ook die bijna 300 watt gebruiken. dus licht eraan welke,

Keb een Pentium D, 2GB ram en een 305 watt voedinkje. Kan 'ie een 8600gt aan? Twijfel:( 305 watt is niet echt veel.

Laatst bewerkt:
een 8600GT zal die nog wel aan kunnen, maar wel krap, maar wil je high-end gamen of hoe? wat is je budged etc,

High end gaming zit er niet echt in omdat ik niet zoveel geld heb(moet maar eens een baantje nemen:P). Budget is 140 euries ongeveer. Verder wil ik dan een kaartje met 512 mb ddr3, en dan zo snel mogelijk;)

High end gaming zit er niet echt in omdat ik niet zoveel geld heb(moet maar eens een baantje nemen:P). Budget is 140 euries ongeveer. Verder wil ik dan een kaartje met 512 mb ddr3, en dan zo snel mogelijk;)

ik zou dan deze doen voor dat budged. maar ik zou toch wel zo snel mogelijk een voeding halen, je kunt ook een iets slechtere kaart doen en dan gelijk een voeding erbij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan