engels naar nedrlands

Status
Niet open voor verdere reacties.
welkom op helpmij!

Kan niet, dan moet je de nederlandse versie van XP erop zetten.;) Er bestaat geen taalpatch of zo voor.
 
Ik ga dit nog even precies uitzoeken, maar volgens mij koop je en licentie van het product, in dit geval Windows XP, Microsoft staat het volgens mij toe deze voor elke taal variant te gebuiken.

Zo je dus een Nederlandse CD van iemand kunnen gebruiken en deze samen met je (engelse) licentie toch als Nederlandse versie kunnen gebruiken.

{Aanvulling}

Van de site van microsoft.

Alleen in het geval van Windows XP Professional OEM is het mogelijk om een andere versie van het besturingssysteem te installeren, namelijk Windows 2000 Professional of Windows NT 4 Workstation of Windows 98 Second Edition. In alle andere gevallen is het niet toegestaan.

Over welke taal dat mag zijn wordt niet gezegd, m.i. kan je die dus zelf kiezen.

Voor XP home geldt het zelfde, je mag deze echter niet voor XP Pro gebruiken, een licentie geldt voor die versie en voor alle lagere (eerdere) versies.
 
Laatst bewerkt:
Ook als het qua licentie mag, dan moet er toch opnieuw geinstalleerd worden ben ik bang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan