Engels Woordenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel1001

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2010
Goedendag,

Omdat ik voor school veel Engelse werkstukken, presentaties etc. moet maken zou ik het handig vinden dat Office een Engels Woordenboek inbegrepen heeft, dit is niet het geval. Ik heb geen Cd-Rom van office, mijn vraag:

Zou ik een Engels woordenboek kunnen downloaden, zodat mijn Engelse taal- & grammatica fouten worden opgespoord?

Daniël

:thumb:

Laatst bewerkt:
Dankkje..

Programma ziet er leuk uit maar nu de praktijk.. Ik heb nl. geen idee hoe je het programma tijdens het typen van iets in bijv. Word moet gebruiken. Graag zou ik daar meer uitleg over willen ontvangen.

Daniël

Dankkje..

Programma ziet er leuk uit maar nu de praktijk.. Ik heb nl. geen idee hoe je het programma tijdens het typen van iets in bijv. Word moet gebruiken. Graag zou ik daar meer uitleg over willen ontvangen.

Daniël

Het programma is geen spellingcorrector, maar een Engels>Engels woordenboek.

Ga via Help naar Contents :

"Hold down the Ctrl key, right click with the mouse on the word you want to look up" etc.

Understood..

Het programma is dus geen spellings-controler, maar een soort woordenboek. Ik denk dat ik mijn vraag verkeerd heb geformuleerd: Omdat ik veel Engels werkstukken maak zou ik het handig vinden om een spellingscontrole te hebben, zodat als ik bijv pleying typ dat er een ribbeltje onder komt en als ik daar rechts op klik er een aantal woord-mogelijkheden staan. Ik weet dat dat standaard is geïnstalleerd in Office, maar ik heb de Engelse versie er van niet. Dit komt er dan te staan:

De algemene lijst van Engels (Groot-Brittanië) is niet beschikbaar. De functie is momentaal niet geïnstalleerd. Wilt u deze nu installeren? Als ik ja klik, komt er op een gegeven moment te staan dat ik een CD moet gebruikten die heb ik niet. En mijn vraag is nu of die functie downloadbaar is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan