Engelse tekst in Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

theobakker

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
De versie die ik van Microsoft Office 2003 heb is een Nederlandse versie. Nu valt het mij op dat ik bij Outlook 2003 zie staan "deleted items" , "inbox" en "sent items". Ik geef er echter de voorkeur aan om de gewone Nederlandse benamingen voor te hebben. Weet iemand hoe dit kan. Ik heb overigens wel een Engelstalige versie van Microsoft Office 2000 geinstalleerd. Dit heb ik gedaan omdat ik graag Shortcut Bar wil hebben.

Office 2000 werd als eerste geinstalleerd. Dan had ik de beschikking over de Shortcut Bar. Daarna heb ik Office 2003 geinstalleerd. Dat heb ik in het verleden al vaker gedaan en dan had ik altijd Nederlandse teksten in Outlook 2003.

Probeer eens de "repareer" functie van de office-CD

- Cd erin doen.
- Installatie opstarten
- Voor "repareren" kiezen

Als ik de installatie van Office 2003 begin krijg ik niet de mogelijkheid om te repareren. Wel krijg ik keuze tussen " onderdelen toevoegen of verwijderen" , "opnieuw installeren of herstellen" of "installatie ongedaan maken". Ik heb gekozen voor "opnieuw installeren of herstellen" maar dat heeft niets opgeleverd. Andere suggestie?

Ik herken het probleem uit het verleden.
Ik heb dat toen rigoureus opgelost door eerst alles wat ik wilde bewaren te exporteren en daarna alles eraf.
Dus Office 2003 en wat er nog over is van Office 2000.
Houdt in dat er tot in het register schoongemaakt en opgeruimd dient te worden.
Daarna Office 2003 erweer op en het was in orde.
Er is misschien wel een andere manier, maar die is mij niet bekend, maar er zijn veel heel slimme mede forummers hier.

Precies zoals het beschreven is heb ik Office 2000 en Office 2003 verwijderd en opnieuw geinstalleerd nadat ik ook het register heb schoongemaakt. Na de nieuwe installatie bleef het probleem nog steeds bestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan