Engelse Windows XP over Nederlandstalige ME

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marjonj

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
Berichten
135
Tijdens mijn vakantie in Amerika ben ik eindelijk overstag gegaan en heb mezelf XP aangeschaft.
Me zo verheugd op de installatie en nu krijg ik direkt bij het begin al een foutmelding dat een Engelstalige upgrade over een Nederlandstalige versie van ME niet kan!

Miskoop van het jaar, of weet iemand raad?

Marjon:confused:
 
Dat is dan niet bepaald bemoedigend, maar toch bedankt voor de snelle reaktie.
 
Afhankelijk van je computer kun je toch de belangerijke gegevens er af halen en vervolgens formatteren en daarna XP installeren ?

Lijkt me geen miskoop van het jaar !
 
@Upsidaisy,

Met alleen een upgrade van XP zal je geen Windows XP kunnen installeren, helaas.
 
@Nanette:


Persoonlijk ken ik geen upgrade van XP.Lijkt me als je XP koopt dat je het dan in zijn totaliteit krijgt.
Kopen van Upgrade schijnt dus te kunnen !?

Weer iets geleerd.
 
Laatst bewerkt:
@ Upsidaisy,
Dit is ook verwarrend en veel mensen zijn daar al de mist mee ingegaan. Als je al (een legale) W98 of ME hebt, kan je met een upgrade XP voor ongeveer de helft van de prijs van een volledige XP -zoals de naam al zegt- upgraden naar XP. Je hebt dan natuurlijk ook maar één licentie; als je in zo'n geval de volledige XP koopt, zou je er twee hebben.
 
Misschien ben ik niet duidelijk geweest. Met mijn aanschaf kan ik zowel een vorige versie van Windows upgraden naar XP als een compleet nieuwe installatie verrichten.
Ik koos voor upgraden omdat ik ME al heb en niet mijn bestanden wil verliezen. Het ziet er nu naar uit dat upgraden in mijn geval geen optie is.
In ieder geval allemaal dank voor de reakties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan