engelse word nederlandse spellingscontrole

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkkkillah

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Berichten
200
hallo,


ik heb pas een engelstalige word 2003 verkregen (via mijn vaders werk) alleen ik heb een probleempje met de spellingscontrole. hij dee eerst alleen maar engels spelling controle toen heb ik met : start --> all programs --> microsoft office --> microsoft office tools --> Microsoft Office 2003 Language Settings

dutch geselecteerd maar nadat ik word opstarte dee hij geen spellingscontrole ook geen engelse. ik heb dus op dat moment op dat boekje van spellingscontrole dubbel geklikt en toen kreeg ik de onderstaande foutmelding. mijn vraag is dus nu hoe krijg ik nederlandse spellingscontrole


http://i37.tinypic.com/29q07ew.jpg




alvast bedankt:thumb:



ps als iemand het antwoord hier op weet: als ik bijv een e met ' wil dan kan dat niet want dan krijg ik dit 'e dat heb ik bij alles wat ik wil typen (dus ook hier:p)
 
Kopen

Naar de winkel; op dit forum doen we dacht ik niet aan illegale activiteiten.
 
Laatst bewerkt:
dutch geselecteerd maar nadat ik word opstarte dee hij geen spellingscontrole ook geen engelse. ik heb dus op dat moment op dat boekje van spellingscontrole dubbel geklikt en toen kreeg ik de onderstaande foutmelding. mijn vraag is dus nu hoe krijg ik nederlandse spellingscontrole

Het kan natuurlijk ook zijn, mkkkillah, dat je het in word zelf aan moet passen.
Ik weet niet of je dit al hebt gedaan, maar probeer het volgende.

Als het goed is zie je onderaan ( Bij de meeste versies ) NL staan. Bij jouw in dit geval EN of US omdat het Engels is. Dubbelklik hier op en maak hier NL van. Dubbelklikken, dan wordt het namelijk standaard.

EDIT : Zie volgende post ( Illigaliteit? )
 
Laatst bewerkt:
Naar de winkel; op dit forum doen we dacht ik niet aan illegale activiteiten.

ik heb pas een engelstalige word 2003 verkregen (via mijn vaders werk)
Betekent niet dat het illegaal is, dat zegtie er niet bij. Maar dit kan goed illegaal zijn.
Mocht het illegaal zijn killah, dat kunnen wij je verders niet helpen. :D
 
Betekent niet dat het illegaal is, dat zegtie er niet bij. Maar dit kan goed illegaal zijn.
Mocht het illegaal zijn killah, dat kunnen wij je verders niet helpen. :D

het is gewoon legaal in een doosje en een cd met allemaal glitters :p
maar ik heb dat met word opgelost :p TY voor je hulp!

alln ik heb nog steeds dat hij zon accent niet op een letter wil zetten want dan krijg ik dit 'e
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan