Enig idee

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterInsane

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2003
kan iemand mij zeggen wat ik moet kopen, momenteel is mijn stereo aangesloten op mijn pc, maar die begint het stillaan te begeven, ik bekijk nogal veel dvds etc op mijn pc, dus surround zou een pluspunt zijn, en een radio moet ook aanwezig zijn, eventueel later nog een tv en dvd speler...
iemand een idee? goedkope homecinema? 5.1systeem? trug een stereo?
zou zeggen ben bereid om 250-300 uit te geven als et dik in orde is...

Creative Sounblaster X-fi Xtreme Music 100€
Speedlink Medusa 5.1 Headset 80€ (front / rear / center + woofer aan elke kant)
Creative 5.1 Speakerset 70€

(ik heb zelf SB X-fi Platinum)

Ik weet niet waar je woont maar ga als het mogenlijk een naar de Media markt, daar staan een hoop setjes opgesteld en kan je er naar luisteren.

Persoonlijk zou ik weer naar een stereo installatie gaan gaan want ik heb nog geen betaalbare surround set gehoord, klink meestal schel en blikkerig en is zeker niet geschikt om er muziek mee te beluisteren.

Anders gewoon stereosetje voor de pc, let wel om een beetje behoorlijke bas te krijgen heb je volume nodig, dus er moet minimaal een behoorlijke subwoofer bij zitten.

Creative Sounblaster X-fi Xtreme Music 100€
Speedlink Medusa 5.1 Headset 80€ (front / rear / center + woofer aan elke kant)
Creative 5.1 Speakerset 70€

(ik heb zelf SB X-fi Platinum)

hebbek dan ook radio? want da hebbek echt wel nodig
en stereo bestaat da nog ni me surround ofzo? :confused: kwoon in belgie, w vl en gent s ook mogelijk...

ROFL @ Jozo

hebbek dan ook radio? want da hebbek echt wel nodig
en stereo bestaat da nog ni me surround ofzo? kwoon in belgie, w vl en gent s ook mogelijk...

Nee dan heb je nog geen radio. Dan zal je aan een Radio / TV-kaart moeten denken, waar je je kabel op aansluit.

roflcopter.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan