• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Enkele formules toepassen op meerdere tabbladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leeson

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Beste Helpmij leden,

Ik werk met een excel sheet (2007) waarin bepaalde formules op meerdere tabbladen met unieke data moet worden toegepast.

Ik wil, om processortijd te besparen, formules eenmalig definieren en toepassen op diverse 'datasets'

De uitkomsten zou ik in een apart tabje willen zien.

Bijgevoegd een voorbeeld. Het sheetje formules bevat een aantal formules. Die wil ik toepassen op een veelvoud van de data die je in het sheetje 'data' ziet (deze bevat slechts 1 reeks, ik heb er nog veel meer)

De uitkomsten waarin ik geinteresseerd ben zijn de waar/onwaar cellen, geindexeerd op datum, die je in het sheetje formules ziet. Deze wil ik dus graag in een apart tabje terugzien.

Het liefst houd ik beide sheets gescheiden, omdat de data erg omvangrijk zal zijn. Indien dit onhandig is, kan de data en formules ook in een excel bestand worden gevoegd.

Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Bij voorbaat dankt

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan