• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

enqeute in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

qurvo2

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2010
ik heb na elke vraag een hyperlink gemaakt naar de volgende pagina. en ik wil eigelijk als bijvoorbeeld een vraag de volgende 2 vragen nie van toepassing zijn dat die dan die 2 pagina's overslaat.

Zoiets ?

= als niet geselecteerd sla blad over

Nu even serieus, een klein voorbeeld bestandje en je hebt snel antwoord.

ik heb na elke vraag een hyperlink gemaakt naar de volgende pagina. en ik wil eigelijk als bijvoorbeeld een vraag de volgende 2 vragen nie van toepassing zijn dat die dan die 2 pagina's overslaat.

qurvo2 , denk der toch nog eens goed bij na hoe verzamel je de antwoorden . Komen die in een aparte sheet terecht ? Ik dacht als je vraag A beantwoord en je maakt de keuze " ja " doorgaan op sheet 2 > " nee " doorgaan op sheet 5 dan koppel je toch deze hyperlink aan het juiste blad .

bijlage toevoegen

klik bij overige opties (dit staat onder reactie plaatsen) op beheer bijlagen.

via bladeren het bestand opzoeken op je computer en via uploaden wordt de bijlage toegevoegd.

het bestand mag wel maar maximaal 100 kb groot zijn.

klik daarna op reactie plaatsen en je tekst en de bijlage(n) worden geplaatst.

Laatst bewerkt:
voorbeeld enquete.
hoe zoe het dan precies moeten?

Hoe wil jij dat de helpers weten welke vragen je wil stellen en waar je kan overslaan naar andere vragen ? In de meeste gevallen post de TS hier een voorbeeldje en werken we dan de vraag af ;) Haal de gevoelige info uit je bestandje dat je tot nu toe hebt of indien er geen geheimen zijn post het en dan bekijken we het wel , hoe - wat - waar enz... ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan