• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Enquête Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjen92

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2010
Hallo,

Voor mijn PWS heb ik een enquête afgenomen. De resultaten hiervan zou ik graag verwerken in excel (ik denk aan grafieken, etc.). Ik ben alleen niet zo handig met Excel. Ik heb ook al andere vragen en opzetjes bekeken, maar ik ben er tot nu toe nog niet uitgekomen. Is er iemand die voor mij een klein opzetje kan maken?

Gr, Arjen

Bijlagen

Hallo,

Voor mijn PWS heb ik een enquête afgenomen. De resultaten hiervan zou ik graag verwerken in excel (ik denk aan grafieken, etc.). Ik ben alleen niet zo handig met Excel. Ik heb ook al andere vragen en opzetjes bekeken, maar ik ben er tot nu toe nog niet uitgekomen. Is er iemand die voor mij een klein opzetje kan maken?

Gr, Arjen

je kan best eens zelf proberen.. zodoende moeten de helpers op het forum niet van 0 beginnen... probeer iets in excel, post het , en dan kunnen wij verder helpen.. maar het is niet de bedoeling dat we jou werk volledig maken..

Voor mijn PWS

Een profielwerkstuk is huiswerk.
Wij zijn er niet voor om jou huiswerk te maken.
Bij specifieke vragen kunnen we je wel helpen.
De eerste stappen zijn voor jou.

Een profielwerkstuk is huiswerk.
Wij zijn er niet voor om jou huiswerk te maken.
Bij specifieke vragen kunnen we je wel helpen.
De eerste stappen zijn voor jou.
Zullen we afspreken dat je de volgende keer een mod waarschuwt zodat wij verder kunnen beslissen wat hiermee te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan