• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Enquêtes analyseren voor scriptie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oxytocine

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mei 2015
Beste iedereen,

Ik wil graag mijn (hand ingevulde) enquêtes analyseren, maar heb geen idee hoe ik die gegevens met een handige tool kan uitwerken in duidelijke en overzichtelijke grafieken. Ik heb de gegevens wel al in een verkregen Excel-bestandje verwerkt, maar wil deze gegevens in een mooi en duidelijk overzicht hebben staan.

In de bijlage heb ik de gegevens al ingevoerd.

Bekijk bijlage JO, RH, Kopie van Gegevens Enquêtes-re.xlsx

Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik ben zelf niet zo heel handig met Excel *Blush

Met vriendelijke groetjes,

Beste Oxytocine,

Zoals je bestand is opgebouwd zal dat niet zo makkelijk kunnen, als het al mogelijk is.
Wat voor gegevens wil je in grafieken weergeven? Bedenk dat je alleen cijfers in een grafiek kunt weergeven, en geen tekst.

Kees

Het ziet er misschien minder mooi uit, maar als je de opbouw realiseert zoals in de bijlage kan je er heel snel grafieken mee maken of de data analyseren in een draaitabel.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan