Enquete formulier koppelen met SQL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjilien

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Geachte php/mysql goeroe´s,

Ik heb een enquete formulier in PHP dat ik voor mijn studie wil gebruiken.
Het formulier bestaat uit 5 vragen met een checkbox er achter waar een score van 1 tm 5 uit kan komen. De bedoeling is dat een contactcenter een bedrijf belt om deze enquete af te nemen. Ik heb de gegevens van de ontvanger van het enquete formulier in mysql gezet en ik wil graag dat deze automatisch zichtbaar worden in het .php formulier.
Als de scores ingevuld zijn, op aangeven van het gebelde bedrijf, wil de scores weer weg kunnen schrijven in mysql....
Wie o wie zou een voorzet willen geven om mij op weg te willen helpen?

Ik heb inmiddels in het SQL/MSQL topic van dit forum begrepen dat ik de SQL functies INSERT INTO en SQL WHERE kan gebruiken. Hoe vertaal ik dit in een .php script?

Vast bedankt! :o

Als jij mij zoveel betaald als je je jurist betaald zet ik het deze week nog voor je in elkaar :thumb:

Maar ik heb geen zin om die tutorials over te gaan tikken, en daarin staat precies uitgelegd hoe je jouw probleem aan kunt pakken. Je hebt geen concreet probleem oid, je hebt gewoon uitleg nodig over wat programmeren is, en dat staat daar gewoon.

Als je tegen een code probleem aanloopt dan ben ik je graag van dienst met nuttig advies, maar het enige wat ik kan zeggen "hoe begin ik hieraan?" is "gewoon beginnen".

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan