Enquete I-mode tel software

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilish

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Hoi allemaal,

Voor mijn opleiding moet ik een programma schrijven in Doja (een uitgedunde versie van Java) voor i-mode telefoons nu heb ik samen met mijn project team een idee bedacht om te maken, namelijk iets wat lijkt op een oud spelletje van de C64 namelijk RiverRaid,

Het orginele C64 spel zag er zo uit:
riverraid.gif

riverraid.png

riverraid.gif

Het spelletje bestaat uit een vliegtuigje waarmee je vijanden moet ontwijken en/of neer schieten en om het meer interresant/moeilijker te maken hebben we ook gekozen om “fual” brandstof pakktjes her en der door het veld te plaatsen welke het vliegtuigje moet pakken anders crasht het vliegtuigje (brandstof op) tevens willen we een “hall of fame” in het programma hebben waarbij je lokaal(of centraal via imode) de scores kan bij houden.

Nu willen wij voordat we gaan beginnen met het programmeren wat feedback (op/aan merkingen) hebben van mensen die wij niet kennen om zo een beeld te krijgen wat andere mensen van dit idee vinden.

Mijn vraag aan jullie is nu of jullie een enquete willen invullen en eventueel jullie reactie hier kunnen plaatsen, de enquete bestaat uit maar 8 vragen en kost u nog geen minuut tijd u zou mij en mijn projectteam een enorm plezier mee doen,

De enquete is hier te vinden:
http://www.proudtobedutch.com/imode/enquete.php

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan