enquete in word

Status
Niet open voor verdere reacties.

TommyHB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2011
hallo
Ik heb een enquete in word gemaakt en nu loop ik vast.

Ik heb een verzend knop gemaakt. De mail wordt verstuurd en ontvangen alleen het formulier staat niet in de bijlage. Hoe los ik dit op?

Als ik het formulier opsla sluit en weer open zijn de eigenschappen van de verzend knop verdwenen. Hoe los ik dit op?

Een laatste vraag.
Ik maak gebruik van een vijfpunt schaal, nl --, -, +/-, + en ++. Nu wil ik daar een soort rapport cijfer aan koppelen. -- is dan 2, -is 4, +/- is 6, + is 8 en ++ is 10.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat elk aangevinkt vakje een getal oplevert en onder aan een gemiddeld cijfer oplevert?

Al vast bedankt!

Groeten van Tom

Wat er fout gaat is lastig te zien zonder voorbeeld document. Het vertalen naar cijfers kun je aan de ontvangende kant doen, maar dan moeten we wel weten hoe de bestanden worden verwerkt. En dat hangt weer van de output af die je laat versturen. Kortom: doe er een voorbeeldje bij....

Enquete word

Hallo Michel

Dank je voor je reactie.

Ik wilde er wel een bijlage bij doen maar deze is 276 kb en 100kb is toegstaan. Hoe kan ik hem verkleinen?

Het is een Word bestand genmaakt in htm maar dat pikt het upload programma niet. En opgeslagen in Word is hij te groot. Een Zip programma o.i.d. kent de pc van de baas niet.

Groeten van Tom

Hallo

In de bijlage staat mijn zip file. Thuis maar even gedaan.

Hoe los ik de problemen op die hier boven beschreven staan?

Al vast bedankt

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan