enquete maken en resultaten offline opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanoviche

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Hey help mij'ers, (ik dnek dat deze vraag niet met html gedaan kan worden maar weet niet waar het anders moet :S)

Ik moet voor school een soort van enquette/quiz afnemen met plaatjes over bijzondere dieren.
Ik wil een soort van programma maken wat ik op een galaxy tab kan gebruiken zonder internet.
De bedoeling is dta het een soort van quiz is waarna alle resultaten offline worden opgeslagen.

P.S. ik ben nogal een n00b in computers dus kom pls niet met te moeilijke termen :P .
Het liefst gewoon een code die ik in notepad kan doen en dna wat dingen aanpassen.

Alvast bedankt.
Stefan

Uhm, als je het op de telefoon uit moet voeren dan heb je denk ik een App nodig maar daar kan ik je niet mee helpen en makkelijk zal dat denk ik ook niet worden tenzij er al een "build-a-quiz" bestaat als App (maar daarvoor moet je op je telefoon kijken)

Uhm, als je het op de telefoon uit moet voeren dan heb je denk ik een App nodig maar daar kan ik je niet mee helpen en makkelijk zal dat denk ik ook niet worden tenzij er al een "build-a-quiz" bestaat als App (maar daarvoor moet je op je telefoon kijken)

nee haha helaas bestaat die nog niet, het moet namelijk met plaatjes zijn als het ware en dan de goede aanklikken (iknow klinkt heel kinderachtig) :P
maar bedankt voor je reactie!! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan