PeterStuyvesant
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 apr 2011
- Berichten
- 21
Hoi mensen,
Ik heb een excelbestand gemaakt waarin ik de scores van enquetes in kan verwerken. Nou werkt het prima, ware het niet dat mn baas weer met een nieuwe eis is gekomen
Uitleg over hoe het nu is opgebouwd
Ik heb een tabel gemaakt waarin de scores worden bijgehouden, en naast de tabel heb ik een soort van subtabellen gemaakt waarin de gemiddelden per categorie en voor alle categorieen worden weergeven (er zijn 3 categorieen) en op basis van de gemiddelden in de subtabellen worden de grafieken gemaakt. Die grafieken staan in aparte tabbladen.
Hoe ik het graag zou willen
De nieuwe eis die erbij is gekomen is als volgt:
Ik wil aparte periodes kunnen aangeven. dat ik bijvoorbeeld alleen gemiddelde waarden in de subtabellen krijg van 1 januari 2011 tot 12 maart 2011. Met als gevolg dat de grafieken ook alleen deze periode weergeeft.
Dat ik dus 2 cellen heb waarin ik een begindatum kan aangeven en een cel waarin ik een einddatum kan aangeven.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Ik heb een excelbestand gemaakt waarin ik de scores van enquetes in kan verwerken. Nou werkt het prima, ware het niet dat mn baas weer met een nieuwe eis is gekomen

Uitleg over hoe het nu is opgebouwd
Ik heb een tabel gemaakt waarin de scores worden bijgehouden, en naast de tabel heb ik een soort van subtabellen gemaakt waarin de gemiddelden per categorie en voor alle categorieen worden weergeven (er zijn 3 categorieen) en op basis van de gemiddelden in de subtabellen worden de grafieken gemaakt. Die grafieken staan in aparte tabbladen.
Hoe ik het graag zou willen
De nieuwe eis die erbij is gekomen is als volgt:
Ik wil aparte periodes kunnen aangeven. dat ik bijvoorbeeld alleen gemiddelde waarden in de subtabellen krijg van 1 januari 2011 tot 12 maart 2011. Met als gevolg dat de grafieken ook alleen deze periode weergeeft.
Dat ik dus 2 cellen heb waarin ik een begindatum kan aangeven en een cel waarin ik een einddatum kan aangeven.
Ik hoop dat het zo duidelijk is.