Enter/bevestigen doet het niet in browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Ahoy

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2008
Ik heb iets heel geks in IE6. Als ik na het invullen van inlognaam en wachtwoord op de "bevestig-button" druk, dan gebeurt er niets. Of dat nou Hotmail is, de bank of wat voor site ook, hij gaat niet door naar de door mij gewenste "privé-omgeving". Ik heb geen idee wat het is.

Het is niet op de PC waar ik dit bericht vanaf stuur, dus ik kan niet direct iets uitproberen. Ik hoop dus ook op een heel serieus antwoord, want tussen mijn vraag en antwoord zit dus steeds een dag.

Stel IE eens opnieuw in met de fabrieksinstellingen zoals 't ooit werd geïnstalleerd:

Extra -> Internetopties -> Geavanceerd (het tabblad bovenin rechts) en vervolgens de twee grijze tabs afwerken:
"geavanceerde instellingen herstellen" en "opnieuw instellen"

Hartelijk dank Pasja, lijkt me een hele goede tip. Ik ga het proberen, je hoort zo spoedig mogelijk.

Is het overigens mogelijk - en nuttig als de tip van Pasja niet werkt - om IE eraf te halen en opnieuw te installeren?

Laatst bewerkt:
En het was ook nog eens een serieus bedoeld antwoord............................. ;)

Dat was het zeker Pasja, maar er was met die PC wel wat meer aan de hand. De Help-functie opende niet, bij het downloaden van een bestand kwam de gele balk niet bovenin in beeld. Kortom: normaal surfen bleek niet mogelijk. Ik heb de boel maar opnieuw geïnstalleerd, dat was de snelste weg.

Maar in ieder geval zeer bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan