Enter The Matrix doet niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supersurver

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2001
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag het spel Enter The Matrix gekocht... maar nu als ik het wil spelen naar een installatie... doet ie 't niet ik klik gewoon meteen op play en wacht dan maar dan gaat ie gewoon naar het bureaublad en doet ie nix meer.... :confused:

Weet iemand wat ik hier aan kan doen????

Alvast bedankt!

Wat voor videokaart heb je ?

probeer daar eens nieuwe drivers voor te downloaden en te instaleren. Wellicht helpt dat wel wat

Hmm... een TNT 2 32 MB maar daar heb ik dacht ik de nieuwste drivers al van geinstalleerd

Supersurver,

Misschien een beetje raar, maar het schijnt wel beter te werken. Althans volgens een collega van mij, hij had met het installeren het probleem dat zijn CD-rom speler té snel was !!!
Nadat hij het via zijn cd-brander had geprobeerd lukte de installatie en het spelen van het spel wel :8-0:

Raar maar waar, blijkbaar wordt er dus informatie over het hoofd gezien als de cd-rom speler te snel gegevens in moet lezen vanaf de cd-roms.... en de cd-brander is over het algemeen wat secuurder met inlezen en heeft een lagere leessnelheid.
Het proberen waard misschien...

Gr, Remy

Hmm... 't is een 40 speed CD-rom :rolleyes: kweet niet of dat snel genoeg is maar. .jah.. zien wel.. in iedergeval bedankt voor de tip hopen dat dat het is :D maar ga 't now ook op een andere pc zetten ben het now aan het installeren :D maar dat is wel een DVD drive... hopen dat het daar wel goed gaat!

Krijg je geen enkele fout melding? een popup je ofzo of gebeurd er echt _helemaal_ niets?

Kheb het spel 3x moeten ruilen want CD2 gaf steeds problemen met installeren?

Verkeerde CD productie?!?

Neej.. dat is ook het rare er gebeurd gewoon ECHT niets naar dat ik op play heb geklikt :confused:

had ook gedonder met installeren cd rom speler en brander geprobeerd maar install liep bij mij steeds vast.
Hard reboot hielp in dit geval

Ik gebruik op beide pc's XP maar ik denk now zelf dat het aan de resolutie van het spel ligt want ik kan nergens een resolutie instellen (erstaat nix in de dropdown box) en bij de pc die wel doet doet ie dat wel :confused:

ik ben er now wel achter dat als ik met een ini file gaa rommelen dat ik er dan deze error uit krijg:

Fullscreenmode not found

Mis. dat dat iets helpt??

hmm draai je niet toevalig 1 of andere refresh fix voor windows?

daar bokt ie nog wel is mee. en heb je wel die update 1.52 ofzo? dan kan je wat meer instellen :)

Hmm...Refresh fix... ik zow 't niet weten en waar kan ik de update downloaden dan??

Volgens mij is je videokaart net iets te oud voor dit spel... Dacht dat minimaal een geforce II de vereiste waren.

branden.

Heb je hem neit toevallig gebrand van iemand, want dit probleem speel zich voorsurent af bij het branden van spellen.....Weet het niet zeker hoor....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan