Enter toest in word 7 geeft loze regels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton Leistra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
3
Een bekende van mij heeft als besturingssysteen Windows Vista, hij gebruikt o.a.
Office 2007 student. Het volgende probleem doet zicht voor:
Als hij in Word (2007) een enter geeft, gaat de cursor niet naar de volgende regel maar naar het einde van de pagina. Hij is terug geweest naar de zaak waar hij de laptop gekocht heeft, en krijgt deze terug met de mededeling dat hij Shift moet gebruiiken in combinatie met de Enter toets om op de volgende regel te komen. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn. Kan iemand mij (mijn bekende) helpen?
Dank voor de moete.
 
Plaktoetsen staan mogelijk aan waardoor het lijkt dat de CTRL toets wordt ingehouden.
Je kan de instellingen wijzigen door 5x op shift te drukken, hierdoor krijg je een venster waar je makkelijker bij de instellingen kan komen dan via de startmenu.

Controleer of alle opties zijn uitgeschakeld in de instellingen venster.
 
Word 2007

Een bekende van mij heeft als besturingssysteen Windows Vista, hij gebruikt o.a.
Office 2007 student. Het volgende probleem doet zicht voor:
Als hij in Word (2007) een enter geeft, gaat de cursor niet naar de volgende regel maar naar het einde van de pagina. Hij is terug geweest naar de zaak waar hij de laptop gekocht heeft, en krijgt deze terug met de mededeling dat hij Shift moet gebruiiken in combinatie met de Enter toets om op de volgende regel te komen. Dit kan toch nooit de bedoeling zijn. Kan iemand mij (mijn bekende) helpen?
Dank voor de moete.
 
Word 2007

Allemaal bedankt voor de moeite. Ik heb het probleem kunnen oplossen door de Normal.dotm te verwijderen. Word bouwt dit onderdeelte weer opnieuw op na het starten van Word, en de problemen waren verholpen.

Dogmaals dank voor de moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan