[message=26585316,noline]Spivvi schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 09:49[/message]:
Je moet even via config scherm kijken op welke landinstelling je toetsenbord staat, lijkt me toch dat het daar aan ligt namelijk.
Nederland (Nederland)
en
edit: typo's door die verrote entertoets :/
edit2: taalinstellingen veranderd naar Engels (Verenigde Staten) en locatie naar VS, helpt niet

en ook een edit3: De FN toets in combinatie met de enter toets levert wel een normale enter op zonder num lock, maar met numlock levert het juist weer een ] op :?
edit4: In de bios heb ik geen default numlock aan/uit functie kunnen vinden, dus dat kan het ook niet zijn.
Ik heb het idee dat de toetsen bovendien onder de Fn toets net wat anders werken. de 7894561230 die respectievelijk bij de 789uiopjklm horen doen het niet odner de Fn toets, maar worden functies als pijltoesten en page up/down (een normaal numpad),maar de *+ onder 0; werken weer niet, terwijl er op de toetsen geen extra Fn functies als page up/down staan aangegeven.
Wanneer numlock aanstaat en de Fn toets ingehouden wordt, worden de toesten die normaal cijfers moeten zijn juist weer de letters, alsof er niets aan de hand is (geen NumLock aan/Fn ingehouden).
Laatst bewerkt: